روزنامه همشهری از مردم عذرخواهی کند

 بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در بیانیه‌ای خواستار عذرخواهی رسمی روزنامه همشهری از مردم و خانواده شهید آمر به معروف محمد محمدی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به مناسبت شهادت آمر به معروف و ناهی از منکر شهید محمد محمدی بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بزرگ اسلامی و یک تکلیف شرعی و دینی است که برای حفظ سلامت و پایداری جامعه بر آن تاکید شده است و افراد به صورت فردی  و حکومت اسلامی موظف به اجرای آن هستند. وظیفه حکومت اسلامی آن است که از آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت کند.

در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد استان تهران آمده است: در زمانی که ایران اسلامی در شرایط دشوار اقتصادی به سر می‌برد شاهد برخی هنجارشکنی‌ها از سوی افرادی شرور و معلوم الحال در جامعه هستیم.  همگان واقفند که دشمنان ما پیش و بیش از تحریم اقتصادی سالهاست با تهاجم و شبیخون فرهنگی، ارزش‌های جامعه ما را مورد هدف قرار داده و با ابزارهای شیطانی خود به دنبال از بین بردن حیا و غیرت دینی در جامعه اسلامی هستند؛ تا به زعم خویش ایران مقتدر را از درون تهی کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است:  در این بین انسان‌های متدین، انقلابی و باغیرتی هستند که با احساس تعهد، مسئولیت اجتماعی و وظیفه شرعی و دینی، به عنوان مدافعان حریم جامعه اسلامی به وظیفه خود عمل نکرده و به امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند و گاه توسط افراد فاسد و شرور مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و تا مرز شهادت به پیش می‌روند.

استادان بسیجی دانشگاه آزاد تاکید کردند: خبر شهادت محمدمحمدی جوان مومن و هئیتی که در حال دفاع از ناموس هم وطنان خود مورد ضربه قرار گرفت و به شهادت رسید قلوب مومنان را به درد آورد؛ اما روزنامه همشهری ارگان رسمی شهرداری تهران  با کمال بی‌شرمی و وقاحت شهادت وی را زیر سوال برده است.

در بخش پایانی این بیانیه خاطرنشان شده است: استادان بسیجی دانشگاه آزاداسلامی، ضمن محکوم کردن این اقدام رذیلانه، از دستگاه‌های امنیتی و قضایی درخواست بررسی و مجازات عاملان عامد این نحوه انتشار را دارد. لازم است روزنامه همشهری بطور رسمی از امت حزب اله و خانواده این شهید عزیز عذرخواهی کنند. حکومت اسلامی نیز باید ضمن دفاع از  مدافعان حریم ارزش‌ها، انسانیت و عذرخواهی از خانواده داغدار شهید،  با افراد شرور و هنجارشکن که حریم جامعه اسلامی را آلوده و نا امن می‌سازند؛ برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =