تامین مالی بیش از ۱۵۰۰طرح نیمه تمام صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد

معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت از تامین مالی ۱۵۳۵ بنگاه تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالایی ۶۰ درصد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از وزارت صمت، دفتر آمار و فرآوری داده‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: در شش ماهه اول امسال، ۶ هزار و ۳۰۱ بنگاه تولیدی کوچک، متوسط و همچنین طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، درخواست تأمین مالی از شبکه بانکی کشور داشتند که پس از طی مراحل مرتبط، ۳ هزار و ۲۳۶ واحد و طرح صنعتی به بانک‌های عامل سراسر کشور معرفی شده‌اند.

میزان تسهیلات مصوب برای این تعداد طرح معرفی شده به بانک‌ها، بالغ بر ۱۱۳ هزار میلیارد ریال بوده است.

بر اساس این گزارش، ۱۵۳۵ بنگاه تولیدی کوچک، متوسط و طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالایی درصد در ۶ ماهه اول سال ۹۹، مجموعاً به میزان ۳۹ هزار میلیارد ریال تأمین مالی شده اند.

در این مدت استان‌های خراسان رضوی، سمنان، اصفهان و قم به ترتیب بیشترین تعداد ثبت نامی جهت تأمین مالی از شبکه بانکی کشور داشته‌اند.

بیشترین واحد و طرح معرفی شده به بانک‌های عامل نیز به ترتیب شامل استان‌های خراسان رضوی، سمنان، اصفهان و گیلان بوده است.

در مجموع تسهیلات پرداختی به بنگاه‌های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد، استان سمنان با ۲۹۹ طرح، گیلان با ۱۴۳ مورد و خراسان رضوی با ۱۳۱ طرح بالاترین رتبه را احراز نموده اند.
 

انتهای پیام/

کد خبر: 1078312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =