دومین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی سینا برگزار می‌شود

دومین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان سینا به صورت مجازی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت عمومی، «دومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان سینا» از ۶ تا ۹ آبان ماه سال ۱۳۹۹ به صورت مجازی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

بیش از هزار دانش آموز فعال و نخبه از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند و به صورت آنلاین، دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را حضور داوران و اساتید دانشگاه ارائه خواهند داد.

در مراسم اختتامیه که در روز ۱۲ آبان مصادف با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و روز دانش آموز برگزار می شود از دانش آموزان برتر این جشنواره تقدیر به عمل می آید.

رشد مهارت های علمی و عملی دانش آموزان، ایجاد زمینه های ظهور خلاقیت و توانایی های بالقوه شان، ارایه و عرضه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آینده سازان ایران اسلامی، ترویج روحیه و فرهنگ پژوهش در میان دانش آموزان و همچنین آشنایی با علوم مختلف دانشگاهی و انتخاب رشته هدفمند در دانشگاه از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

داوری مجازی بر بسترهای آنلاین، عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه مقالات برتر دانش آموزی و حمایت مرکز رشد و فناوری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از طرح های منتخب از ویژگی های برجسته دوره دوم جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان سینا است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس http://f-sinaproject.com/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078317

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =