فضای مجازی بستری کم‌هزینه برای پیش‌بُرد فعالیت‌های فرهنگی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: فضای مجازی بستری مناسب و کم‌هزینه برای انجام و پیش‌بُرد فعالیت‌های فرهنگی است که باید با برنامه مدون به این بستر ورود کرد.

حجت‌السلام سیدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در بسترهای فضای مجازی اظهار کرد: جلسات بسیاری با محوریت تأثیرگذاری در فضای مجازی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی برگزار شده است.

وی افزود: فضای مجازی بستری مناسب و کم‌هزینه برای انجام و پیش‌بُرد فعالیت‌های فرهنگی است که باید با برنامه مدون به این بستر ورود کرد. در شرایط کرونایی نه تنها اقدامات فرهنگی کمرنگ نشده بلکه تنوع آنها نیز افرایش داشته و فعالیت‌های بسیاری صورت گرفته است.  

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بیان کرد: می‌توان گفت که بسیاری از وظایف معاونت فرهنگی و دانشجویی در فضای مجازی قابل پیاده‌سازی است. امروزه با توجه به شرایط پیش آمده همه معاونان و فعالان عرصه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ادامه فعالیت‌ها در فضای مجازی شده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: استفاده بهینه و درست معاونت فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاهی یک ضرورت است و با تأمین زیرساخت‌ها باید فعالیت‌ها و دستورالعمل‌ها ازجمله نشریات، کانون‌ها، تشکل‌ها و مراکز مشاوره دانشجویی به بسترهای فضای مجازی منتقل شود. فضای حقیقی نیز قابل چشم‌پوشی نیست و باید در کنار استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی با رعایت پروتکل‌ها از فضای مجازی نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078353

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =