نظارت شبانه محیط زیست بر فعالیت واحدهای تولیدی بتن در غرب تهران

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: همزمان با آغاز فصل سردسال و افزایش غلظت آلاینده ها، نظارت و کنترل بر فعالیت واحدهای معدنی و تولید بتن و همچنین بررسی رعایت ملاحظات زیست محیطی در گشت های شبانه این اداره تشدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، شیدا آکار با اعلام این خبر افزود : با توجه به فعالیت شبانه واحدهای تولید بتن و تردد بونکرهای بتن در شب بدلیل ممنوعیت های تردد در ساعات روز برای خودروی سنگین در شهر تهران و همچنین پیش بینی برای افزایش آلودگی هوا، فعالیت واحدهای بتون و معدنی در حوزه شهرستان شهریار به طور پیوسته در گشت های روزانه و شبانه محیط زیست رصد می شود.

وی در ادامه گفت: عمده واحدهای بتن شهریار در منطقه سعید آباد شهر باغستان مستقر هستند که در گشت شبانه در پایان هفته گذشته، ١٨ واحد مورد پایش قرار گرفته و در این بازدیدها موضوعاتی چون آب پاشی محوطه کارگاه و مسیر های تردد کامیون ها، استفاده از غبارگیر در سیلو ها و کنترل آلودگی صوتی از موارد تاکیدی به این واحدها بود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار همچنین تصریح کرد: در بازدید اخیر یک مورد شکایات مردمی از یکی از واحدهای بتن نیز مورد رسیدگی قرار گرفت که موردی از آلودگی زیست محیطی در زمان بازدید توسط کارشناسان مشاهده نشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی محیط زیست استان تهران، آکار در پایان خاطرنشان کرد: مسلما گشت شبانه این اداره بطور مستمر ادامه خواهد داشت و برای موارد تخلفاحتمالی اخطاریه زیست محیطی صادرخواهد شد و در صورت عدم توجه به اخطاریه های صادره، پیگیری لازم از طریق مراجع قضایی با تشکیل پرونده قانونی انجام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =