ورزش همگانی با پیوست فرهنگی در اختیار واحدها قرار گیرد/ لزوم تزریق روحیه خودباوری به دانشجویان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: ورزش همگانی با پیوست فرهنگی نیز از اقدامات خوبی است که می‌تواند در دستور کار واحدهای دانشگاهی قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدی اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی در زمان تعطیلی دانشگاه‌ها اظهار کرد: معاونان فرهنگی باید تهدیدهای کرونا را شناسایی و آن‌ها را به فرصتی برای تحولات فرهنگی تبدیل کنند؛ تشکیل کارگروه فضای مجازی در دانشگاه آزاد کرج متشکل از استادان گروه معارف، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و استادان دارای ایده‌های نوین، یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در این مدت بوده است.

وی افزود: یکی از مشکلات بزرگ در فضای کنونی کشور که بسیاری از عرصه‌ها را تحت تاثیر قرار داده، نبود و کمبود انگیزه است؛ بهترین هدیه‌ای که می‌توانیم در این شرایط به دانشجویان و استادان بدهیم، تقویت انگیزه و دمیدن روح خودباوری و خودیاوری است که می‌توانیم از طریق تولید محتوای منسجم در فضای مجازی در این راستا موثر باشیم.

اکبری ادامه داد: موفقیت مبتنی بر شناسایی اولویت‌ها است؛ اولویت امروز ما ارائه برنامه، انگیزه، خودباوری، عزت نفس، توجه به دانشجویان و... است؛ امروز دانشجویان و استادان بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به توجه و دیده شدن دارند و لذا معاونان فرهنگی واحدهای دانشگاهی، وظیفه سنگینی در این راستا بر دوش می‌کشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با وجود تعطیلی فضای فیزیکی دانشگاه در ماه‌های گذشته، اقدامات خوبی درحوزه توسعه نشریات دانشجویی، کرسی‌‍‌های آزاد اندیشی در فضای مجازی و فرآیند مشاوره انجام داده‌ایم. ورزش همگانی با پیوست فرهنگی نیز از اقدامات خوبی است که می‌تواند در دستور کار واحدهای دانشگاهی قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه رزمایش کمک مومنانه نیز به دنبال این هستیم که با فعالیت‌های جهادی و نگاه و اندیشه انقلابی، بتوانیم خلأ موضوعات فرهنگی را در دانشگاه جبران و تامین کنیم. مهم‌ترین شرط برای تحقق این موضوع، همکاری و تعاون میان معاونت فرهنگی و دانشجویی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج اساتید، بسیج کارکنان و گروه معارف است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078356

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =