امروز دشمنان یمن در کنار قاتلان ملت فلسطین ایستاده‌اند

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن ضمن اعلام اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی مانع صلح در یمن هستند، تصریح کرد، تمام کسانی که امروز با یمن دشمنی می‌کنند همان کسانی هستند که در کنار قاتلان زنان، کودکان و ملت فلسطین ایستاده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن امروز (شنبه) طی سخنانی گفت، رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه در راستای یک سیاست واحد برای ضربه به اسلام و دشمنی با امت اسلام کار می‌کنند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، وی افزود، امارات امروز تمام امکانات خود را در اختیار دشمن صهیونیستی قرار داده و خدمتی که به مسأله فلسطین داشته بسیار ناچیز و غیرقابل ذکر است.

محمدعلی الحوثی در ادامه اعلام کرد، آمریکا و دشمن صهیونیستی مانع صلح در یمن هستند. تمام کسانی که امروز با یمن دشمنی می‌کنند و زنان، کودکان و ملت آن را می‌کشند همان کسانی هستند که در کنار قاتلان زنان، کودکان و ملت فلسطین ایستاده‌اند.

وی سپس گفت: ما ندیدیم که سازش‌کاران با جنگنده‌های اف ۱۶ و تانک‌های فرانسوی قیصر (CAESAR) برای یاری فلسطینی‌ها بروند بلکه آنها برای کشتار یمنی‌ها آمدند.

امارات و بحرین در پانزدهم سپتامبر گذشته رسما توافق سازش با رژیم صهیونیستی امضا کردند و سودان نیز دیروز به توافقی برای عادی‌سازی روابط با این رژیم رسید.

منبع:فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1078371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =