نیروی انتظامی با حرکت بر محور نوآوری، پژوهش و فناوری اثر گذار خواهد بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: نوآوری و حرکت نیروی منسجم انتظامی بر محور علم، پژوهش و فناوری می‌تواند تأثیرات عمیق‌تری بر بخش‌های مختلف جامعه داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در دیدار با فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت و اقتدار امروز مرهون خون شهدا و جان‌برکفانی است که در راه اعتلای نظام مقدس و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند و نیروی انتظامی به‌عنوان حافظ امنیت کشور در صف نخست این جانفشانی‌ها و ایثارگری ها قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات ارزنده پلیس در حفظ امنیت جامعه عنوان کرد: امروز  نیروی انتظامی به برکت حضور پژوهش‌محور،  فعال و هوشمندانه در جامعه  و نظارت برای ایجاد محیطی ایمن و به‌دور از دغدغه برای خانواده‌ها  توانسته از محبوبیت بالا در جامعه برخوردار باشد.

کامرانی، عملکرد و فعالیت  پلیس را بر محور علمی و پژوهشی ستود و افزود: از اینکه امروز پلیس با حضور در میدان‌های علمی و پژوهشی به‌دنبال شناسایی ریشه مشکلات و نارسایی‌های اجتماعی است، نشان از نوآوری و حرکت این نیروی منسجم بر محور علم، پژوهش و فناوری است که بدون شک می‌تواند تأثیرات عمیق‌تری بر بخش‌های مختلف جامعه داشته باشد.

وی مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی را در دوران  مدیریت جدید، حل مسائل و مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه فرادانشگاهی و به‌کارگیری ظرفیت‌های توانمند خود به‌دنبال  این است تا برای رفع مشکلات و نارسایی‌های احتمالی  جامعه در همه حوزه‌ها، حضور پیدا کرده و درصدد حل مشکل برآید.

این مسئول کاهش آسیب‌های اجتماعی را یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان برشمرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با ایجاد مرکز مشاوره با حضور استادان مجرب و صاحب‌نظر، راه‌اندازی و فعالیت رشته‌های روان‌شناسی و تربیتی در مقاطع مختلف و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آمادگی این را دارد  تا با همکاری نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان بتواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه به‌خوبی ایفای نقش کند.

کامرانی با اعلام همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پلیس گفت: این دانشگاه می‌تواند  با در اختیار قراردادن ظرفیت‌های خود و هم‌اندیشی و تعامل با نیروی انتظامی  و پلیس در بالابردن سطح  امنیت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش فعالی ایفا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078418

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =