کهکشانی ها، فاتح ال کلاسیکو کرونایی!

نخستین دربی حساس اسپانیا در دوران کرونایی فوتبال با برتری تیم مادریدی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تینا نجفی؛ ۲۴۴ امین تقابل رسمی بارسلونا و رئال مادرید عصر دیروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر نیوکمپ برگزار شد که این دیدار مهیج در نهایت به سود شاگردان زیدان به پایان رسید. والورده، راموس و مودریچ برای رئال و فاتی برای بارسا گلزنان این بازی بودند.

سبقت رئال از بارسا در آمار بیشترین پیروزی

پیش از این مسابقه، هر دو تیم ۹۶ بار فاتح ال کلاسیکو شده بودند. حالا رئال با این نتیجه موفق شد در تعداد پیروزی ها از رقیب دیرینه پیشی بگیرد و با یک اختلاف پیشتاز این مسابقات شود.

میخی که محکم کوبیده نشد

دونالد کومان که پنجمین مربی هلندی تاریخ آبی اناری هاست، در اولین آزمون ال کلاسیکوی خود در کسوت مربیگری تن به شکست داد، تا خیلی زود با چالش های این مسیر دشوار آشنا شود.

نجات زیدان از اولتیماتوم احتمالی

ثبت دو شکست پیاپی برای رئال این فصل، موجب شد گمانه زنی ها به سمت اعمال تغییرات زودهنگام روی نیمکت کهکهشانی ها برود. تا جایی که حتی نام مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام بعنوان جانشین احتمالی زیدان در محافل ورزشی اسپانیا مطرح شد. اما با فتح ال کلاسیکو و صدرنشینی در لالیگا، دیگر چه کسی می تواند به تغییر زیدان حتی فکر کند؟

راموس، فرمانده ای بی چون و چرا!

کاپیتان های دو تیم، بیشترین حضور در تاریخ ال کلاسیکو را هم یدک می کشند. اما این راموس بود که در میدان هم از تجربه بالای خود استفاده و به خوبی نقش رهبری را ایفا کرد. او در پایان نیز بعنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مسی، رونالدو لازم شده است!

شاید کمتر کسی گمان می کرد که جدایی رونالدو از رئال در سال ۲۰۱۸، مصادف با پایان درخشش های مسی در ال کلاسیکو باشد. او که با ۲۶ گل، بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکوهاست، پس از کریستیانو در هیچ یک از رویارویی هایش با کهکهشانی ها، نه گل زده و نه پاس گل داده است. مسی این روزها فاصله زیادی با لیونلی دارد که ویرانگر هر دروازه ای بود و وجودش، به مسابقات جذابیت می بخشید.
آیا باید باور کنیم که دوران سلطنت یکی از نوابغ تاریخ به پایان رسیده و یا منتظر بمانیم تا با بازگشت دوباره اش، روزهای خوش کاتالان ها را تکرار کند؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1078423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =