آب پاکی روی دست پرسپولیسی‌ها

کسانی که در ماه‌های گذشته از وزیر ورزش انتقاد کرده‌اند، گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نیستند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان به دنبال پیچیدن نسخه‌ای شفابخش برای تعیین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستند. البته آنها هرگز حتی تصورش را هم نمی‌کردند که مهدی رسول‌پناه به این زودی مجبور به استعفا شود.

در واقع، وزارتی‌ها فکر می‌کردند تا پایان دولت دوازدهم می‌توانند روی حضور رسول‌پناه حساب کنند اما درگیری با کادرفنی از یک‌سو و همچنین لو رفتن فایل‌های صوتی و تصویری از این فرد، برنامه‌های وزارت ورزش را برهم زد. در سمت دیگر، انتخاب مدیرعامل جدید به دغدغه‌ای جدی برای مدیران وزارت ورزش تبدیل شده و آنها باید هر چه زودتر، فرد دیگری را به عنوان جانشین رسول‌پناه به دفتر خیابان سئول بفرستند. یکی از نزدیکان به وزارت ورزش که در سال‌های گذشته، نقش تاثیرگذاری بر انتخاب مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس داشته، در این مورد، موضوع جالبی را مطرح کرد.

این فرد در فضایی دوستانه به خبرنگار ما گفت: «با اینکه کلی اسم در فضای مجازی مطرح شده اما فقط این را می‌دانم که هر کسی طی ماه‌ها و سال‌های گذشته از عملکرد و مدل مدیریتی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و همکارانش انتقاد کرده باشد، قطعاً گزینه مدیریت پرسپولیس نیست!»

با همین یک جمله، حداقل پنج نفر از گزینه‌ها حذف می‌شوند و به خصوص شانس افرادی که پیش از این مدیریتی در استقلال و پرسپولیس نداشته‌اند، بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1078426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =