آمادگی دفتر مشاوره‌ امین واحد شهرقدس برای همکاری عملیاتی با ناجا

دفتر مشاوره‌ امین دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس اعلام آمادگی کرد که در تولید محتواهای آموزشی حاوی دانستنی‌های انتظامی و موارد ویژه برای بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای رایگان در کلانتری‌ها با نیروی انتظامی همکاری و اقدامات عملیاتی انجام دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، همزمان با گرامیداشت هفته  نیروی انتظامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با فرمانده انتظامی شهرستان قدس دیدار کردند.

علیرضا مظلوم‌رهنی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس در این جلسه پیشنهاد داد که دفتر مشاوره‌ امین این دانشگاه در راستای همکاری در موضوعات مرتبط با کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در چارچوب اهداف و سیاست‌های مورد توافق طرفین و در زمینه تولید محتواهای آموزشی حاوی دانستنی‌های انتظامی، ارجاع یا معرفی مراجعان و موارد ویژه برای بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای رایگان در کلانتری‌ها  با نیروی انتظامی منطقه اقدامات عملیاتی انجام دهند.

در این دیدار مقرر شد کارگروه مشترکی برای همکاری نیروی انتظامی با معاونت پژوهش و فناوری، فرهنگی و دانشجویی و مرکز مشاوره امین تشکیل و راهکارهای  مشترک همکاری بررسی و تبیین شود.

عبدالله قاسمی پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در این جلسه امنیت بخش شهر قدس را نتیجه مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی عنوان و اظهار کرد که همبستگی، انسجام ملی، عمومی و آرامش گسترده، حاصل وجود پلیس مقتدر است. هر قدر نیروی انتظامی بتواند صادقانه با مردم مرتبط شود، احساس همدلی کند و خود را متعلق به آنها بداند، اعتماد عمومی را بیشتر به خود جلب خواهد کرد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر منصوری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس هم گفت: مادامی که جامعه با یک مشکل ناامنی مواجه نشود، متوجه نمی‌شویم در چه آسایشی هستیم و امنیت امروز این بخش شهرستان مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی تلاش‌گران نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =