ترس استقلالی‌ها از سناریوی شجاع خلیل زاده

هواداران تیم فوتبال استقلال نگران هستند که ماجرای جدایی مدافع پرسپولیس برای بازیکنان تیم خودشان هم رقم بخورد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، شجاع خلیل‌زاده با اینکه بارها قول داده بود در جمع سرخپوشان می‌ماند اما به یکباره تصمیم به جدایی گرفت و کمپ پرسپولیس را به قصد حضور در لیگ ستارگان قطر، ترک کرد. این اتفاق جدا از آنکه برای هواداران پرسپولیس ناراحت‌کننده تلقی می‌شد، شوک بزرگی به خط دفاع قرمزپوشان وارد آورد زیرا این طور به نظر می‌رسید که شجاع مهره‌ای غیرقابل جایگزین در پرسپولیس است.

البته در این مدل از نگرانی، پرسپولیسی‌ها تنها نیستند زیرا هواداران استقلال هم حالا بیش از گذشته نگران از دست دادن علی کریمی شده‌اند. کریمی بعد از پایان اردوی تیم ملی بی‌سروصدا از تهران به اصفهان بازگشت تا استراحت کند اما خبر رسید که این بازیکن در اصفهان، درحال مذاکره با محرم نویدکیا و مسئولان باشگاه سپاهان است و قصد دارد جانشین مهدی کیانی در این تیم شود.

همین شایعات، استقلالی‌ها را دچار نگرانی کرده زیرا نمی‌توانند هافبکی با توانایی بالای بازیسازی و گلزنی را از دست بدهند اما از آنجا که شجاع، به راحتی پرسپولیس را کنار زد تا به الریان قطر برود، این نگرانی وجود دارد که کریمی هم با باشگاه استقلال چنین رفتاری داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =