احتمال جدایی بشار از پرسپولیس در نیم‌فصل

یک سایت عربی اعلام کرد بشار رسن به شرط دریافت مطالباتش در روزهای آینده راضی به ماندن در پرسپولیس شده است و احتمالا در نقل و انتقالات نیم فصل این تیم را ترک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سایت «العربی الجدید» درباره دلایل ماندن بشار رسن در تیم فوتبال پرسپولیس نوشت: «باوجود اینکه بشار رسن اعلام کرده بود به دلیل عمل نکردن باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی اش از این باشگاه جدا می‌شود، در نهایت تصمیم به ادامه کار در پرسپولیس گرفت. بشار در آستانه انتقال به لیگ ستارگان قطر و حضور در باشگاه القطر بود بخصوص بعد از آنکه به صورت رسمی و بعد از سه سال بازی در پرسپولیس جدایی اش از این تیم را اعلام کرد.»

در ادامه این خبر آمده است: «با این حال این بازیکن تصمیم خود را تغییر داد و ترجیح داد در پرسپولیس بماند. بشار برای آماده شدن و بازی مقابل سایپا در هفته نخست لیگ ایران به تمرینات بازگشت. بر اساس اطلاعات یک منبع نزدیک به بشار رسن، این بازیکن عراقی بعد از آنکه بخشی از قراردادش را از پرسپولیس دریافت کرد، تصمیم به ماندن در این باشگاه گرفت مشروط به اینکه باقیمانده قراردادش را هم در روزهای آینده دریافت کند.»

این سایت عربی دیگر دلیل بشار رسن برای ماندن در پرسپولیس را این‌طور عنوان کرده است: «همچنین تمایل این بازیکن به بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا بخصوص بعد از کمک زیادی که به تیمش برای صعود به فینال رقابت‌ها داشت که باعث می‌شود او نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا شود.»

العربی الجدید در بخش پایانی خبر خود از احتمال جدایی بشار رسن در نقل و انتقالات نیم فصل خبر داد: «بازیکن تیم ملی فوتبال عراق این اجازه را دارد که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی در نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شود که این موضوع شانس پیوستن به تیم دیگری را در سال آینده (اوایل سال ۲۰۲۱) زیاد می‌کند.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1078432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =