مدافع آبی‌پوش پرسپولیسی می‌شود؟

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب مدافع سابق استقلال است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی محمد نادری، مدافع چپ این تیم و پیوستنش به استقلال، حالا در پی وارد کردن شوک به استقلال است تا به نوعی اقدام آنها را تلافی کرده باشد. شنیده می‌شود سرخ‌پوشان مذاکرات خود را با امین حاج‌محمدی، مدافع سابق استقلال که بعد از درخشش در تیم فوتبال نفت تهران با مبلغ زیادی به آبی‌پوشان تهران پیوست آغاز کرده‌اند تا در صورت توافق این بازیکن را به خدمت بگیرند.

حضور در جمع شاگردان علیرضا منصوریان، مربی وقت استقلال برای حاج‌محمدی خوش‌یمن نبود و وی جایی در ترکیب اصلی استقلال نداشت تا جایی که به سکونشین میلیاردی استقلال مشهور شد. حاج‌محمدی پس از استقلال به تیم‌هایی همچون ماشین‌سازی و سایپا رفت اما نتوانست درخشش زمانی که در نفت تهران حضور داشت را تکرار کند.

با وجود جدایی نادری و شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس، حاج‌محمدی در صورت حضور در این تیم کار آسانی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهد داشت زیرا یحیی گل‌محمدی و کادر فنی‌ وی همزمان به دنبال جذب فرشاد فرجی، مدافع شهرخودرو هم هستند و باید دید مذاکره برای خرید این مدافع به کجا خواهد رسید. حاج‌محمدی اکنون پس از جدایی از سایپا بازیکن آزاد است و سهمیه لیگ برتری برای پرسپولیس محسوب نمی‌شود.

حاج‌محمدی در نفت تهران زیرنظر یحیی گل‌محمدی، سرمربی فعلی پرسپولیس هم کار کرده است.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1078445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =