مروری بر خریدهای تابستانی آبی پوشان

باشگاه استقلال برای حضور موفق در لیگ بیستم چند بازیکن جدید به خدمت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا بابک؛ با خرید محمد نادری، استقلالی‌ها از هر هفت سهمیه لیگ برتری خود در فصل نقل و انتقالات استفاده کردند. هفت بازیکن که باید در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ عصای دست محمود فکری باشند.

در ادامه عملکرد این بازیکنان را بررسی خواهیم کرد:

۱. رشید مظاهری:

او یکی از مهم ترین خرید های آبی پوشان بود. عملکرد نامناسب حسینی در فصل گذشته باعث شد باشگاه استقلال به دنبال یافتن رقیبی جدی برای او باشد. گلر ملی پوش تراکتور فصل موفقی را در تبریز سپری کرد و البته راه تبریز تا تهران برایش خیلی سخت سپری شد چرا که باید در دعوای حقوقی با باشگاه سابق خود پیروز می شد.این اتفاق رخ داد و حالا امنیت به قفس توری آبی ها بازگشته است.

حضور رشید قطعا می تواند در عملکرد حسینی هم تاثیر مثبت بگذارد. باید دید محمود فکری با این چالش بزرگ چگونه برخورد خواهد کرد.

۲. محمد حسین مرادمند:

مدافع تنومند شهر خودرو یکی دیگر از صید های بزرگ استقلال بود. عملکرد فوق العاده او در خط دفاع شهرخودرو گواه این مسئله است. او وظیفه سنگینی خواهد داشت و باید جای خالی روزبه چشمی را در خط دفاعی آبی ها پر کند.

۳. احمد موسوی:

وریا غفوری، کاپیتان آبی پوشان در فصل گذشته فشار زیادی را تحمل کرد و همین امر باعث شد در بازی های پایانی فصل با مصدومیت های جزئی و به اجبار به میدان برود. او هیچ جانشینی نداشت و مصدومیت او در روز بازی با پاختاکور یکی از عوامل شکست استقلال بود.

حالا احمد موسوی مدافع راست فصل پیش گل گهر راهی قلعه آبی ها شده تا سمت راست خط دفاعی استقلال در روز های غیبت کاپیتان، احساس آرامش کند.

۴. متین کریم زاده:

کریم زاده فصل گذشته را در پارس جنوبی جم سپری کرد و با ارائه یک عملکرد معمولی به استقلال آمد. اگر چه او یک بازیکن جوان است اما خرید او هیچ توجیهی نداشت و اساسا یک اشتباه بود. چرا که کریم زاده هم یک سهمیه لیگ برتری را سوزاند و هم در پستی بازی می کند که آبی ها با ترافیک شدید رو به رو بودند.

۵. بابک مرادی:

خرید او از ماشین سازی هم خیلی راه گشا نخواهد بود. برای تیمی که با توجه به آرایش ترکیبی اش نیازی به وینگر ندارد، خرید او هم یک اشتباه محض بود. در واقع اشتباهی که در مورد علی دشتی رخ داد، درباره او نیز پیش آمد. ترافیک شدید در سمت چپ هم یکی دیگر از مواردی است که شانس بازی مرادی را کم می کند.

۶. محمد مهدی پور:

او می تواند به یکی از بازیکنان مهم آبی پوشان تبدیل شود. نه ذاتا یه هافبک دفاعی تخریبی است و نه یک هافبک دفاعی طراح! او هر دو خصلت را در بازی هایش نشان داده است و شاید یاد و خاطره امید ابراهیمی را در استقلال زنده کند

۷. محمد نادری:

حضور توامان نادری و میلیچ در سمت چپ آبی ها یک اتفاق بی نظیر است. هماهنگی او و میلیچ می تواند سمت چپ آبی ها را به زهرآگین ترین نقطه ممکن بدل کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =