کشمکش‌های سیاسی سودی برای مردم ندارد

نماینده مرم خاش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با تعامل و همدلی بین قوای سه گانه راهکارهای عملیاتی برای حل مشکلات پیدا خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،اسماعیل حسین زهی با تاکید بر ضرورت تدبیر مسئولانه و حرکت همدلانه برای حل مشکلات کشور، بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری برای تمام مسئولان کشور فصل الخطاب است. امروز برای حل مشکلات مردم به ویژه مسائل اقتصادی نیازمند تعامل سازنده بین قوای سه گانه هستیم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: مجلس و دولت باید برای حل مشکلات معیشتی مردم تعامل خود را بیشتر کرده و هر سه قوه با ارتباط تنگاتنگ برای حل مشکلات برنامه ریزی عملیاتی انجام دهند تا رفاه به مردم بازگردد.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: با تعامل و همدلی راهکارهای عملیاتی برای حل مشکلات پیدا خواهد شد. دولت نیز باید در عمر باقی مانده تلاش خود را دوچندان کند. هر سه قوه با حرکت همدلانه باید تعامل خود را بکدیگر تقویت کرده و حل مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: کشمکش های سیاسی سودی برای مردم ندارد و تنها رسانه های خارجی و دشمنان ما از این کشمکش ها بهره برداری سیاسی می کنند. انتقادها نیز باید به گونه ای مطرح شود تا مسئولان زیر سوال برده نشوند. استیضاح، سوال و نظارت حق مجلس است اما نباید اهانتی صورت گیرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1078465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =