مروری بر خریدهای تابستانی پرسپولیس

پرسپولیس در حالی وارد لیگ بیستم می‌شود که خریدهای جدید این باشگاه در آسیا حسابی خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا بابک؛ یحیی گل محمدی خیلی زود و قبل از این که پنجره نقل و انتقالاتی سرخ ها بسته شود، هر ۷ سهمیه لیگ برتری اش را به خدمت گرفت.
بازیکنانی که اکثرا در رقابت های آسیایی خوب ظاهر شدند و عملکرد مناسبی داشتند.

در ادامه عملکرد این بازیکنان را بررسی خواهیم کرد:

۱. حامد لک:

خرید او انتقاد های زیادی را در پی داشت و هواداران پرسپولیس او را که البته فصل موفقی در ماشین سازی سپری کرده بود، جانشین مناسبی برای بیرانوند نمی دانستند. عملکرد خیره کننده لک در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد او به یکی ازمحبوب ترین بازیکنان سرخ ها تبدیل شود.

۲. سعید آقایی:

مدافع چپ فصل گذشته سپاهان که به واسطه ی یک پست اینستاگرامی رابطه ی تیره ای با هواداران پرسولیس داشت، تصمیم بزرگی گرفت و به این تیم پیوست. هواداران پرسپولیس در ابتدا از خرید او هم راضی نبودند اما آقایی در لیگ قهرمانان آسیا در فاز دفاعی و هجومی مطمئن عمل کرد و نمره قبولی گرفت.

۳. میلاد سرلک:

پس از گذراندن یک فصل موفق در شهر خودرو با امضای قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. در ابتدا همه بر این باور بودند که قرار است یک ذخیره مناسب برای زوج کمال و احمد باشد اما با بازی هایش نشان داد، یحیی با چالش سخت و البته شیرینی رو به رو خواهد شد.

۴. احسان پهلوان:

خروج ترابی می توانست ضربه بزرگی به پرسپولیس وارد کند اگر پهلوان نمی آمد! ستاره ذوبی ها در فصل گذشته به تیم پرسپولیس پیوست و خیلی زود خودش را با تیم یحیی تطبیق داد.

او آنقدر زهردار عمل کرد که جای خالی ترابی حس نشد.

۵. علی شجاعی:

ستاره تیم ملی امید و بازیکن فصل پیش نساجی یکی از بهترین خرید های قرمزها بود. جوان، مستعد و دارای قابلیت بازی در چند پست! دفاع چپ، وینگر چپ و حتی هافبک دفاعی..
پسری که با به ثمر رساندن آخرین‌ پنالتی در برابر النصر، حکم صعود قرمزها به فینال لیگ قهرمانان آسیا را امضا کرد، قطعا می تواند یکی از چهره های تاثیرگذار این فصل پرسپولیسی ها باشد.

۶. عیسی آل کثیر:

انتقادات از او خیلی زیاد بود. توانایی فنی بالایی داشت اما رسانه ها معتقد بودند به دلیل سن و سال بالا خرید منطقی ای به نظر نمی رسد. اما او که از لحاظ فیزیکی در شرایطی بهتر از علیپور هم قرار داشت، توانست موثر ترین بازیکن این تیم در رقابت های آسیایی شود.
باید دید آیا محرومیت شش ماهه اش از میادین کاهش می یابد؟

۷. آرمان رمضانی:

یک خرید متوسط از تیم سایپا بود. فرصت کمی در اختیارش قرار گرفت و نتوانست قابلیت های زیادی از خود نشان دهد. ظاهرا یحیی به مهدی عبدی بازیکن جوان خود اعتماد بیشتری دارد تا او!

انتهای پیام/

کد خبر: 1078466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =