مسیر رشد تشکل‌های دانشجویی را هموار می‌کنیم/ لزوم نقش‌آفرینی فعالان دانشجویی در رویدادهای اجتماعی و سیاسی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: به دنبال این هستیم که با احصای چالش‌های موجود و رفع موانع، مسیر رشد و فعالیت‌ تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد بجنورد را هموار کنیم.

مریم سادات محمودی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت کارگروه تشکل‌های اسلامی در حاشیه نشست معاونان فرهنگی واحدهای کشور اظهارکرد: در کارگروه تشکل‌های اسلامی به موضوعات مختلفی پرداخته شد که یکی از مهم‌ترین این موضوعات، ساز و کار انتخابات تشکل‌های اسلامی و سیاسی بود که مورد بحث و  بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تخصیص تسهیلات به تشکل‌های دانشجویی، از دیگر مباحثی بود که در این کارگروه مورد بحث قرار گرفت؛ درحال حاضر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما این است که تشکل‌های دانشجویی بتوانند فعالیت‌های هدفمند داشته باشند. برای این موضوع باید برنامه‌ای را تدوین کنیم تا تشکل‌های دانشجویی بتوانند از کمک‌های مادی و معنوی دانشگاه برای فعالیت‌های خود بهره‌مند شوند.

محمودی ادامه داد: بررسی موانع و چالش‌های رشد تشکل‌های دانشجویی در ابعاد مختلف یکی از موضوعات مهمی بود که به آن پرداخته شد. درواقع ما به دنبال این هستیم که با احصای چالش‌های موجود و رفع موانع، مسیر رشد و فعالیت‌ تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد بجنورد را هموار کنیم. امیدواریم بتوانیم تا پایان سال تحصیلی جدید با به کارگیری برنامه‌ای دقیق به این هدف دست پیدا کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد تصریح کرد: بررسی اهمیت و کارکرد تشکل‌های اسلامی و سیاسی در دانشگاه نیز یکی از موضوعات مورد بحث کارگروه بود که اعضای کارگروه، نقطه نظرات خوبی را در این زمینه مطرح کردند. همچنین در این راستا راهکارهایی برای تشویق استادان و دانشجویان در زمینه جذب در تشکل‌های اسلامی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از راهکارهای ارائه شده در این جلسات، فعالیت‌ تشکل‌ها و فعالان دانشجویی را در مسیر رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی ساماندهی کنیم و نقش تشکل‌های دانشجویی را در رویدادهای مختلف اجتماعی و سیاسی جامعه نسبت به گذشته، عمق بیشتری ببخشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =