«دزد صادق» به گیشه آمریکا زد!

فیلم سینمایی «دزد صادق» با نقش‌آفرینی لیام نیسون در روزهایی که گیشه آمریکا فیلم پرفروشی ندارد، صدرنشین شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از رویترز، فیلم مهیج لیام نیسون به نام «دزد صادق» با ۲.۴ میلیون دلار فروش از ۲۵۰۰ سینما، توانست گیشه بی رمق آمریکا را فتح کند.

این اثر که محصول کمپانی اوپن رود است، در مقایسه با هفته افتتاحیه ۴۴ درصد کاهش فروش داشته و در ۱۰ روزی که اکران داشته ۷.۵ میلیون دلار فروخته است. توزیع کننده فیلم بعد از اجازه بازگشایی سینماها در ایالت نیویورک با رعایت محدودیت ظرفیت از سوی اندرو کوئومو، این فیلم را در تعداد بیشتری از سینماها اکران کرده است.

گفته می‌شود «دزد صادق» باعث افزایش میل مخاطبان برای رفتن به سینماها شده است؛ چرا که نشان می‌دهد مخاطبان هنوز از سینما رفتن ناامید نشده اند.

سینماهای نیویورک، لس آنجلس و سان فرانسیسکو هنوز تعطیل هستند و سینمای زنجیره‌ای رگال از مهم‌ترین سینماهای آمریکا، از تاریخ ۸ اکتبر تمامی شعبه‌های خود را تعطیل کرده است. در حالی که در حدود ۸۵ درصد از بازارهای آمریکا مجاز به بازگشایی هستند، اما تنها ۴۹ درصد از سینماهای این کشور باز هستند.

«جنگ با پدربزرگ» با نقش آفرینی رابرت دنیرو، با ۱.۹ میلیون دلار و کاهش فروش ۲۵ درصدی در رتبه دوم فروش سینمای آمریکا جای گرفته است. «انگاشته» هم با ۱.۳ میلیون دلار در هفته هشتم اکران به جایگاه سوم رسید.

علاوه بر فیلم‌هایی که در ماه‌های پیش اکرانشان به تعویق افتاد، در هفته گذشته اکران فیلم «کندی من» و «شکارچیان روح» هم لغو شد و عقب افتاد. اکنون فیلم‌های کمی برای اکران در سال ۲۰۲۰ باقی مانده که از جمله آنها می‌توان به «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =