رضا قوچان‌نژاد منتفی شد، دیوید توکلی هم نمی‌آید

در روزهای گذشته از دورگه‌های زیادی برای حضور در تراکتور نام برده شد که مدیرعامل باشگاه تراکتور این موضوع را تأیید می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ظاهراً خود قوچان‌نژاد امسال قصد ندارد لیگ هلند را ترک کند و شاید از سال بعد گوچی به لیگ ایران بیاید. با این حساب مسئولان باشگاه تراکتور برای جبران جای خالی قوچان‌نژاد به سراغ بازیکنان دوملیتی رفتند که یکی از این دوملیتی‌ها دنیز در آلمان با اصلیت ترک بود ولی مثل اینکه شرایط مالی طوری بود که برای تراکتور این امکان وجود نداشت تا با این بازیکن به توافق برسد.

اما جالب است بدانید مدیران باشگاه تراکتور مذاکراتی را با دیوید توکلی یک بازیکن دورگه دیگر شاغل در لیگ نروژ داشتند اما ظاهراً شنیده می‌شود حضور این مهاجم ۱۹۳ سانتی نیز در تبریز منتفی شده است. دیوید توکلی ۲۷ ساله فوتبال خود را در نروژ آغاز کرده و حالا در لیگ یک این کشور توپ می‌زند. او این فصل را با اسکید آغاز کرد و در ۱۶ بازی ۷ گل برای این تیم به ثمر رساند. همین درخشش باعث شد تا در نقل و انتقالات نیم‌فصل، توکلی با پیشنهاد تیم فوم مواجه شود و پیراهن این تیم قدرتمند را بپوشد. این مهاجم ایرانی در ۷ بازی، ۳ گل هم برای فوم به ثمر رسانده تا جزو برترین گلزن‌های لیگ یک نروژ باشد.

تیم فوم در این فصل جزو تیم‌های مدعی صعود محسوب می‌شود. این تیم در جدول ابوبس‌لیگ با کسب ۴۵ امتیاز از ۲۹ بازی در رده چهارم قرار دارد و یکی از تیم‌های حاضر در پلی‌آف صعود به لیگ برتر نروژ خواهد بود. باید ببینیم دیوید توکلی با گل‌هایش می‌تواند زمینه‌ساز صعود فوم به لیگ برتر نروژ شود یا نه؟

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1078488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =