فاز جدید فعالیت‌های قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

مسئول قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز فاز جدید فعالیت‌های این قرارگاه پس از تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری خبرداد.

احمد صالحی آرا مسئول قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فاز جدید فعالیت‌های این قرارگاه در حوزه مبارزه با کرونا اظهارکرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر حضور جوانان و فعالیت جهادی آن‌ها در مراکز بهداشتی و درمانی مناطق محروم، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد نیز فعالیت‌های خود را در فاز عملیاتی جدیدی آغاز خواهد کرد.

وی افزود: فعالیت قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد در چندماه گذشته متوقف نشده و همواره به صورت فعالانه اقدامات جهادی را در سراسر کشور ساماندهی کرده است. گزارش اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با کرونا از مراکز استان‌ها، به صورت ماهانه دریافت و به ریاست عالی دانشگاه ارسال خواهد شد.

صالحی آرا  با اشاره به رزمایش کمک مومنانه ادامه داد: قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه رزمایش کمک مومنانه نیز اقدامات خوبی را طی ماه‌های گذشته انجام داده است؛ چهارشنبه هفته گذشته نزدیک به 500 بسته معیشتی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی قم در میان مناطق محروم توزیع شد. همچنین قراربود جلسه‌ای با حضور جهادگران این دانشگاه برگزار شود که باتوجه به حساسیت‌های ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا، کمک‌های معیشتی این عزیزان به صورت نقدی جمع آوری شد.

مسئول قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: رزمایش کمک مومنانه در قالب تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی به صورت همزمان در بیشتر واحدهای دانشگاهی درحال برگزاری است و امیدواریم در آینده نزدیک و باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، انجام این فعالیت‌ها با قوت و سرعت بیشتری انجام شود و بتوانیم این اقدامات را در ابعاد وسیع‌تری پیگیری کنیم.

وی با بیان این که فعالیت‌های قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در دو محور علمی و پژوهشی و کمک‌های مومنانه انجام می‌شود، تصریح کرد: کمک‌های مومنانه و تهیه بسته‌های کمک معیشتی از طریق مبالغ جمع آوری شده از سوی دانشجویان، کارکنان و استادان تهیه می‌شود. در حوزه علمی و پژوهشی نیز تلاش‌های خوبی در راستای تولید موادضدعفونی کننده و توزیع آن در میان کارکنان صورت گرفته است.

صالحی آرا در پایان خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن اماکن داخلی و خارجی واحدهای دانشگاهی و همچنین معابر شهری هر منطقه، یکی از اقداماتی است که به صورت متناوب از سوی قرارگاه جهادی هر استان با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا درحال انجام است. تلاش ما بر این است که باتوجه تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری، فعالیت‌های جدیدتری را در حوزه مبارزه با کرونا انجام دهیم که اخبار آن را به زودی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078538

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =