انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه احیا می‌شود

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه که به دلیل غیر حضوری بودن دانشگاه به حالت غیر فعال درآمده بود؛ مجددا احیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفتر انجمن اسلامی دانشجویان (عضو اتحادیه دفتر تحکیم وحدت) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بعد از نداشتن ماه‌ها فعالیت دوباره احیا می‌شود.

 علی جهان‌بخش در گفت‌وگو با ایسکانیوز از احیای دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه خبر داد و گفت: متاسفانه پس از شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس، فعالیت انجمن نیز به کمترین سطح خود رسید و به حالت تعطیل درآمد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های انجمن اسلامی دانشجویان واحد ارومیه دوباره از مهرماه آغاز شده است، گفت: انتخابات این انجمن؛ پس از احیای مجدد تا پایان آبان‌ماه برگزار می‌شود و اعضای اصلی شورای مرکزی و دبیر انجمن مشخص و معرفی می‌شوند.

نماینده اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به اینکه نشریه دانشجویی وابسته به این انجمن نیز ماه‌هاست که منتشر نشده است، گفت: این انجمن در تلاش است تا شماره جدید نشریه دانشجویی را با قلم دانشجویان و موضوعات روز جامعه منتشر کند.

وی درباره اولویت موضوعات و برنامه‌های انجمن اسلامی دانشجویان واحد ارومیه مطرح کرد: مشکلات صنفی - دانشجویی مانند آموزش مجازی و مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی، موضوعات سیاسی مانند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ایران و مسائل فرهنگی در اولویت فعالیت این انجمن قرار دارد و اعضا در حال احصای نظام موضوعات هستند.

به گفته جهان‌بخش؛ جلسات هم افزایی دانشجویی برای اعضای انجمن به صورت هفتگی برگزار می‌شود. همچنین جلساتی با موضوعات مختلف برای سایر دانشجویان نیز به صوزت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره میزان جذب دانشجویان ورودی جدید در ترم مهرماه بیان کرد: بی‌شک نمی‌توان تاثیر کرونا و نبود دانشجویان در دانشگاه را بر میزان و فعالیت جذب تشکل‌ها نادیده گرفت؛ اما با شبکه سازی مناسبی که در تعطیلات تابستان انجام شد جذب نسبتا مناسبی انجام شد.

وی افزود: عمده فعالیت‌های جذب دانشجویان ورودی جدید توسط انجمن اسلامی دانشجویان واحد ارومیه به صورت مجازی و از طریق کانال‌های تلگرامی یا دوستانه و از طریق اعضای فعلی  ادوار بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078540

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =