مطالبه گری صحیح، اولین مشخصه دانشجوی بسیجی است

نشست همفکری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با مسئولین بسیج کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با حضور در سالن شورای واحد کرج در جمع مسئولین و نمایندگان بسیج کارکنان، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی این دانشگاه به تشریح نقش و اهمیت بسیج در پیشبرد اهداف فرهنگی، علمی و آموزشی دانشگاه پرداخت.

     وی یکی از شاخص های مهم بسیج در جامعه را مطالبه گری برشمرد و با بیان گوشه هایی از روش‌های درست بیان مطالبات برحق و صنفی، توصیه هایی را به دانشجویان بسیجی در این زمینه ارائه داد.

   رئیس واحد کرج با تاکید بر حفظ امنیت دانشگاهیان به عنوان یکی از مهمترین ارکان در یک محیط فرهنگی و علمی از همدلی و همفکری مجموعه بسیج با مسئولین دانشگاه تقدیر کرد.

  در این نشست همچنین مسئولین حاضر بسیج ضمن تشکر از حمایت های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج از فعالیت های فرهنگی و علمی بسیج، پیشنهادهایی را برای مشارکت موثرتر بسیج در امور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اجرایی در دانشگاه ارائه کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1078542

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =