سهیل مهدی: سازمان لیگ از هیچ تیمی جانبداری نمی‌کند

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: شاید عده ای مخالف باشند ولی تعدادی از مربیان هم با ما تماس گرفتند و گفتند عقب انداختن بازی‌ها تصمیم خوبی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سهیل مهدی در خصوص اعتراض برخی باشگاه‌ها به تعویق چند روزه مسابقات لیگ برتر و اینکه آنها معتقدند سازمان لیگ در حمایت از استقلال و پرسپولیس که آماده نیستند مسابقات را به تعویق انداخته است اظهار داشت: ما در نامه ای که به باشگاه‌ها ارسال کردیم مخصوصا نامه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش را هم به آن ضمیمه کردیم که شائبه ای برای دوستان به وجود نیاید.

وی افزود: ضمن احترام به عزیزان در باشگاه‌ها حتی برای اینکه شائبه‌های بعدی به وجود نیاید در سایت سازمان لیگ و همچنین فدراسیون فوتبال نیز بیانیه ای مشترک را منتشر کردیم. کار سازمان لیگ خودسرانه نبوده و به هیچ عنوان قصد جانبداری از باشگاهی را نداشتیم. این اقدام از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به ما ابلاغ شد و ما هم دستور آنها را اجرا کردیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: الان هم به ما اعلام کرده اند بازی ها در تاریخ شانزدهم آبان ماه برگزار شود و اگر باز هم دستور به تغییر بدهند باید مطابق نظر دوستان در ستاد ملی مبارزه با کرونا و در بخش ورزش آن باشیم چون آنها ضامن سلامت مردم هستند.

مهدی در پاسخ به این سوال که یا قبول دارد با تعویق یک هفته ای بازی‌ها اتفاقی در مورد کرونا رخ نمی‌دهد عنوان کرد: در اینجا باید شائبه ای را رفع کنم. اگر خاطرتان باشد از چند روز پیش اعلام شد که قرار است محدودیت هایی را به مدت دو هفته برای تمامی اصناف در نظر بگیرند که اتفاقا چند روز از این تصمیم گذشته است. صحبت دوستان از قبل این بود که قرار است به مدت دو هفته محدودیت‌ها شدیدا افزایش پیدا کند تا شیوع ویروس گسترش پیدا نکند.

وی تاکید کرد: دقیقا هفته دوم این محدودیت‌ها به زمان شروع مسابقات ما «هفته اول مسابقات لیگ برتر» که از قبل برنامه آن را اعلام کردیم می خورد و شاید به همین دلیل بود که ستاد مبارزه با کرونا از ما خواست که بازی ها یک هفته عقب بیفتد. فکر می کنم همین مساله بود که باعث ایجاد شائبه شده که چرا یک هفته مسابقات به تعویق افتاده است. در هر صورت ما طبق خواسته و دستور مسئولان عمل کردیم و همچنان هم منتظر تصمیم مسئولان هستیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: به هیچ عنوان دوست نداریم برگزاری بازی‌ها به عقب بیفتد و دوست داریم هر چه سریعتر به سمت برگزاری بازی‌ها برویم.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر برنامه باعث تغییر برنامه‌های اسکوچیچ و سازمان لیگ نشده است گفت: برنامه قبلی که از سرمربی تیم ملی گرفته شده تغییری نکرده است. فعلا بر اساس برنامه قبلی پیش می رویم.

وی در خصوص اعتراض برخی از مربیان مثل نکونام، رحمتی، صادقی و ... به تعویق مسابقات و اینکه ممکن است تا پایان بازی‌ها چنین اعتراضاتی ادامه داشته باشد گفت:من برای همه احترام قائل هستم. علیرغم اینکه کرونا فصل گذشته لیگ را تحت تاثیر قرار داد ولی همه کمک کردند و بازی ها به اتمام رسید. اینکه برخی از دوستان اعتراض می‌کنند به این دلیل است که از نظر فنی به آنها  فشار تحمیل می‌شود و این طبیعی است.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان افزود: شاید عده‌ای اینگونه نظر بدهند ولی تعداد دیگری از مربیان هم با ما تماس گرفتند و گفتند عقب انداختن بازی ها تصمیم خوبی بود با وجود اینکه ما طبق دستور عمل کردیم. این نفرات البته مصاحبه نکردند ولی از عقب افتادن بازی ها رضایت داشتند. ما نه به فکر تعویق لیگ هستیم نه به فکر اینکه بخواهیم علیه تیمی کار کنیم. هدف ما اجرای برنامه ریزی مسابقات است.

مهدی ادامه داد: تاکید می کنم شاید برخی مربیان به خاطر شرایط فنی که به آنها تحمیل شده به تعویق بازی ها اعتراض کردند که ما به نظر آنها احترام می گذاریم ولی باید بپذیریم شرایط کرونا در کشور اصلا قابل پیش بینی نیست و سازمان لیگ تصمیم نهایی در مورد سلامت مردم را بر عهده ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اعضای سازمان لیگ شبانه روز در حال تلاش هستند عنوان کرد: شاید کرونا مانع شده تا زحمات همکاران من در سازمان لیگ به چشم نیاید ولی امیدوارم در شرایط خوب زحمات این عزیزان بیشتر دیده شود. متاسفانه ویروس کرونا مانع شده تا استراتژی که طراحی کردیم را جامعه فوتبال به خوبی ببیند اما شک نکنید این تلاش‌ها در شرایط مناسب دیده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1078568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =