تزریق واکسن کرونا روی اولین ورزشکار ایرانی+ عکس

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه به عنوان اولین فرد ورزشی از ایران واکسن کرونا را تزریق کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حسین روحانی، قهرمان سابق کاراته ایران که خودش یکی از بیشترین آسیب ها را از شیوع ویروس کرونا دیده بود و چند ماه در کشورهای اروپایی به دنبال اخذ مجوز ورود به روسیه برای همراهی شاگردانش بود، این روزها به خاطر تزریق واکسن روسی کرونا خبرساز شده است.

در روزهای اخیر اعلام شده بود که نظامیان روسیه و بعد هم معلمان و کارمندان سیستم آموزشی اول از همه واکسینه شدند و تا چند روز دیگر ورزشکاران واکسن می‌زنند.

این موضوع شامل تیم ملی کاراته روسیه هم می شد که زیر نظر حسین روحانی خود را برای حضور پرقدرت در المپیک توکیو آماده می کند.

با اینکه روحانی در روزهای اخیر اعلام کرده بود اگر تزریق واکسن روسی کرونا اختیاری باشد، احتمالا این کار را انجام نمی دهد، امروز با انتشار چند ویدیو در استوری اینستاگرام خود از تزریق این واکسن خبر داد.

حالا حسین روحانی به عنوان ورزشکار ایرانی واکسن کرونا را تزریق کرده و احتمالا در روزهای آینده از اثر این واکسن روی بدن خود می گوید؛ اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست واکسن تولید شده توسط روس ها تا چه می تواند بدن انسان را در برابر کووید 19 ایمن نگه دارد.

روحانی که از لحظه تزریق این واکسن هم تصویربرداری کرده، درباره تجربه جالب خود می گوید: بالاخره واکسن کرونا را زدم. یکسری اسناد هم دادند که من امضا کردم، اما متاسفانه هر چقدر پرسیدم که این واکسن چه اثری روی بدن دارد و چقدر می شود به آن اطمینان کرد، جوابی نگرفتم.

وی افزود: امیدوارم همه مردم ایران در برابر این ویروس سلامت و تندرست بمانند و البته روزی برسد که این واکسن برای همه ساخته شود و تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند. آرزوی همه ماست این وضعیتی که در دنیا و به ویژه کشور ایران به وجود آمده، زودتر به پایان برسد.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1078610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =