اجرای ۲۸۶ پروژه عمرانی در استان‌های کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه قرارگاه در حال حاضر پروژه‌های بزرگی را در ۳۰ شهر و کلان شهر اجرا می‌کند، گفت: قرارگاه خاتم تعداد ۲۸۶ پروژه عمرانی در کل استان‌ها اجرا می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سعید محمد، بعد از ظهر امروز در مراسم امضاء تفاهمنامه بین شورای عالی استان‌ها و قرارگاه خاتم، بیان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء در حال حاضر پروژه‌های بزرگی را در ۳۰ شهر و کلان شهر اجرا می‌کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه قرارگاه خاتم تعداد ۲۸۶ پروژه عمرانی در کل استان‌ها اجرا می‌کند، افزود: قرارگاه توان فنی و مهندسی مناسبی در اغلب استان‌ها دارد و می‌توان از این ظرفیت برای توسعه مناطق کمتر برخوردار استفاده بهینه کرد.

وی اظهار کرد: در راستای استفاده از ظرفیت‌ها به صورت هدفمند با پیشنهاد شورای عالی استان‌ها مقرر شد، از این ظرفیت‌ها در زمینه محرومیت‌زدایی، تامین فضای مناسب در شهرها برای رفاه شهروندان، توسعه حاشیه شهرها، اشتغال آفرینی برای روستاها و ایجاد فضاهای مناسب‌تر برای مناطق کم برخوردار استفاده شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: در این راستا مقرر شد با همکاری شورای عالی استان‌ها و براساس راهکارهایی که به آن‌ها ارائه کردیم، در قوانین بودجه بعدی منابعی را در بودجه در نظر بگیریم، قطعا با امضای این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت‌های مغفول بودجه که با استفاده از آن‌ها خدمات بهتری می‌توان انجام داد، سرعت می‌گیرد.

مهم‌ترین اخبار و دقیق‌ترین تحلیل‌های اقتصادی را در کانال فارس اقتصادی در پیام‌رسان‌ها بخوانید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =