تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی فصل همدلی

رییس فرهنگسرای اندیشه گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره فصل همدلی به دلیل استقبال اهالی هنر و درخواست شرکت کنندگان تا پایان آبان ماه تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ناصر امین زاده، رییس فرهنگسرای اندیشه در خصوص روند برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی، گفت: این جشنواره طی دو ماه گذشته با نگاهی به عناوین صلح و آرامش، فرشته‌های زمینی (یاریگران- مدافعان و ایثارگران سلامت)، پایداری و صبر، امید- خودباوری و شکوفایی، اخلاق، معنویت، نیایش و عظمت خالق در دو بخش شعر (کلاسیک، نو، ترانه) و داستان (داستان کوتاه، داستانک، خاطره، دلنوشته و وقایع‌نگاری تاریخی-ادبی دوران کرونا) در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره به درخواست متقاضیان شرکت‌کننده و همچنین شکل گیری موج سوم کرونا تمدید شده است، اظهار کرد: بر این اساس علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از سراسر ایران تا ۳۰ آبان ماه، با قید مشخصات کامل، شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، میزان تحصیلات و رشته تحصیلی، آدرس محل سکونت به همراه کد پستی، شماره تماس و نشانی به پست الکترونیک put.andisheh@gmail.com یا به نشانی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید نیاکی (اندیشه) فرهنگسرای اندیشه ارسال کنند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ٧ افزود: مجتبی رحماندوست دبیر علمی جشنواره، سعید بیابانکی دبیر بخش شعر و قاسم علی فراست نیز دبیری بخش داستان این جشنواره را برعهده دارند.

رییس فرهنگسرای اندیشه، تصریح کرد: همچنین آقایان محمدعلی بهمنی، عبدالجبار کاکایی و محمدمهدی سیار هیأت داوران بخش شعر این جشنواره و همچنین آقایان محمدرضا بایرامی، مجید قیصری و شهریار عباسی نیز هیأت داوران بخش داستان‌نویسی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =