همدلی و وحدت در سایه تدبیر کلید حل مشکلات است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فاکتور اولیه برای برون رفت از مشکلات، یکدلی و یکرنگی بوده و قطعا با تعامل و صداقت مردم نیز با مسئولان همراه تر خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، غلامرضا شریعتی با تاکید بر ضرورت تدبیر مسئولانه و حرکت همدلانه برای حل مشکلات کشور بیان کرد: اعتقاد ما این است که با همدلی، وحدت و یکرنگی بسیاری از کاستی‌های موجود کنار رفته و مشکلات برطرف می‌شود. ما هم در دوران دفاع مقدس و هم در بحران‌های طبیعی و امنیتی که در کشور پشت سر گذاشته‌ایم با یکرنگی و همدلی بین مسئولان نظام و مردم توانسته‌ایم مشکلات را شکست داده و فرصت‌های جدیدی خلق کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در این برهه زمانی که آمریکایی‌ها همه تلاش خود را به کار گرفته و حتی از ظرفیت هم پیمانان منطقه‌ای خود نیز استفاده می‌کنند ما در داخل بیش از گذشته به هم افزایی و همدلی و حرکت پشت سر مقام معظم رهبری نیاز داریم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای برون رفت از مشکلات، فاکتور اولیه یکدلی و یکرنگی می‌باشد. نباید این موضوع را از یاد برد که اگر مجلس از مسئولی سوال می‌پرسد یا توضیح می‌خواهد معنایش این نیست که بین قوای کشور اختلافی وجود دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز مشکلات در کشور فراوان است و هر کسی در حوزه مسئولیتی خود باید در فضای منطقی و آرام پاسخگو باشد. با توجه به تجربه‌ای که از ۴ دهه گذشته انقلاب داریم عقلانیت و تدبیر لازم در بین مسئولان قوا وجود دارد تا در فضای تعاملی و به دور از حاشیه‌ها مشکلات را حل کنند.

شریعتی در پایان افزود: تجربه به ما ثابت کرده که در هر برهه‌ای از تاریخ که مسئولان توانستند مردم را قانع کنند و پاسخگوی مردم باشند مردم نیز با آنها همراه شده و مشکلات را با یکدیگر کنار زده‌اند. امروز نیز مردم از سختی‌هایی که کشور با آن رو بروست اطلاع دارند پس اگر با مردم صادق باشیم می‌توانیم با یکدیگر از بحران‌ها عبور کنیم. همدلی و وحدت در سایه تدبیر راهگشا بوده و قطعا کلید حل مشکلات است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1078665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =