خصومت آمریکا با مردم ایران حد و مرزی ندارد

مسئول مطبوعاتی هیات نمایندگی ایران در سازمان ملل به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا میر یوسفی مسئول مطبوعاتی هیئت نمایندگی ایران در نیویورک در پی تحریم های جدید آمریکا علیه ایران در صفحه توییترش نوشت: خصومت آمریکا با مردم ایران حد و مرزی ندارد. آمریکا نهادهایی را تحریم می کند که پیش از این با اتهاماتی ساختگی دیگر تحریم شده اند. اعتیاد آمریکا به تحریم ها موفق نبوده است، همان طور که رابرت اوبراین مشاور امنین ملی کاخ سفید اقرار کرد، تحریم های آمریکا به آخر رسیده است. 

اظهارات میریوسفی در پی این مطرح می شود که وزارت خزانه‌داری آمریکا روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای مسعود کرباسیان، مسعود مدنی‌پور، بهزاد محمدی، علی اکبر پور ابراهیم، علیرضا صدیق‌آبادی، نصرالله سردشتی، بیژن زنگنه و ویان زنگنه را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

این وزارت خانه همچنین شرکت‌های ATLANTIC SHIP MANAGEMENT COMPANY در امارات، شرکت ATLAS SHIP MANAGEMENT در امارات، پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند، شرکت خط لوله و مخابرات نفت ایران، هلدینگ مبین در انگلیس، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران،‌شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی ایران، شرکت OMAN FUEL TRADING در انگلیس، شرکت مبین‌اینترنشنال در امارات، وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران را تحریم کرد.
 

منبع: ایسنا 
انتهای پیام/

کد خبر: 1078677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =