بدترین روز داوجونز از اوایل سپتامبر رقم خورد/سقوط ۶۵۰ واحدی

پس از این که مذاکرات بسته کمک کرونایی آمریکا یک بار دیگر قبل از انتخابات به بن‌بست رسید، با تشدید شیوع کرونا در آمریکا شاخص‌های وال‌استریت به شدت سقوط کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، پس از اینکه مذاکرات بسته کمک کرونایی آمریکا یک بار دیگر قبل از انتخابات به بن‌بست رسید، با تشدید شیوع کرونا در آمریکا شاخص‌های وال‌استریت به شدت سقوط کردند.

میانگین صنعتی داوجونز ۶۵۰.۱۹ واحد یا ۲.۳ درصد سقوط کرد و در ۲۷,۶۸۵.۳۸ واحد بسته شد. اس‌اندپی ۵۰۰ با سقوطی ۱.۹ درصدی به ۳,۴۰۰.۹۷ واحد بازگشت و کامپوزیت نزدک ۱.۶ درصد سقوط کرد و در ۱۱,۳۵۸.۹۴ واحد بسته شد.

این سقوط باعث شد تا تمام سود داوجونز در ماه جاری پاک شود. این بدترین سقوط داوجونز از ۳ سپتامبر تا کنون بود و اولین باری بود که بعد از ۶ اکتبر این شاخص در کمتر از ۲۸,۰۰۰ واحد بسته شد. در میانه معاملات شاخص داوجونز تا ۹۶۵.۴۱ واحد یا ۳.۴ درصد هم سقوط کرده بود.

این سقوط پس از آن اتفاق افتاد که دانشگاه جان هاپکینز اعلام کرد در طول هفت روز گذشته تعداد مبتلایان جدید آمریکا به طور متوسط روزانه ۶۸,۷۶۷ نفر بوده است که این یک رکورد جدید است.

منبع: مهر
انتهای پیام/

کد خبر: 1078692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =