غرب از قدرت اسلام در هراس است

استکبار به خوبی می‌داند اگر آموزه‌های اسلامی بین جوامع و مردم حاکم شود دیگر جایی برای افکار نژادپرستانه غربی_آمریکایی وجود نخواهد داشت. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سناریویی که اخیراً با اقدام مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای علیه پیامبر  اسلام (ص)  و حمایت امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه وارد مرحله جدیدی شده است، بیانگر اسلام ستیزی و اسلام هراسی توسط کشورهای غربی است.

علی پورسیاسی در گفت‌وگو با ایسکانیوز با اشاره به حمایت امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه از اسلام ستیزی و توهین به پیامبر(ص) بیان کرد: در آینده نه چندان دور قدرت مسلمانان با توجه به افزایش جمعیت قابل پیش بینی است، در نتیجه دولتمردان غربی از این قدرت در هراس بوده و برای نابودی قدرت مسلمانان هر اقدامی انجام می‌دهند. 

وی با بیان اینکه حمایت از توهین به مقدسات اسلام بارها در ادبیات مسئولان کشورهای غربی تکرار شده است، گفت: تشکیل گروهک‌های تروریستی مانند داعش و القاعده و همچنین توهین‌های مکرر به قرآن کریم و پیامبر اسلام که به صورت رسانه‌ای انجام می‌شود با حمایت مستقیم دولت و مسئولان غربی و آمریکاست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلام واحد تهران غرب ادامه داد: رسانه‌های غربی نه تنها به پیامبر(ص) بلکه سایر پیامبران و پیروان ادیان الهی نیز توهین کرده‌اند.

وی افزود: در سال‌های اخیر توهین یکی از رسانه‌ها به حضرت مسیح باعث اتحاد مسیحیان جهان شد. در توهین اخیر مجله شالی ابدو به قران و اسلام باعث اتحاد دوباره جهان اسلام شد.

پورسیاسی با بیان اینکه مسلمانان جهان حدود 2 میلیارد نفر هستند، گفت: هر زمان که رسانه‌های غربی به مقدسات اسلام توهین می‌کنند، مسلمانان در مدت زمان کوتاهی متحد شده و به این موج اسلام‌ستیزی پاسخ می‌دهند.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره دلایل اسلام ستیزی و اسلام هراسی عنوان کرد: استکبار به خوبی می‌داند اگر آموزه‌های اسلامی بین جوامع و مردم حاکم شود دیگر جایی برای افکار نژادپرستانه غربی - آمریکایی وجود نخواهد داشت. 

وی با اشاره به موضع آزادی بیان مطرح کرد: کشورهای غربی و اروپایی بارها ادعای وجود آزادی بیان در کشورهای خود را دارند؛ اما سوال اینجاست اگر آزادی بیان وجود دارد پس چرا در فرانسه نمی‌توان در خصوص هولوکاست و یهودیان سوال کرد.

پورسیاسی با انتقاد از تندروی در اسلام بیان کرد: قتل معلم فرانسوی که به پیامبر اسلام توهین کرده بود توسط یک مسلمان مورد تایید نیست و این تندروی‌ها در ادبیات اسلام ناب محمدی تعریف نمی‌شود بلکه حاصل اسلام آمریکایی و داعشی بوده که ساخت غرب است. 

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: غرب به دنبال استحاله اسلام ناب محمدی بوده تا با جایگزینی اسلام آمریکایی؛ این دین را خشن به جهانیان معرفی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =