مسجدجامعی: لزوم ورود هیات رییسه به شکایت کارخانه سیمان از عضو شورا

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از وضعیت موزه های تحت مدیریت شهرداری گلایه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با طرح این سوال که چرا تذکرات اعضای شورای شهر به جایی نمی رسد؟ افزود: در گذشته، ری در ساخت جدید تهران به محلی برای استقرار کارگاه های صنعتی تعریف شده بود و به همین دلیل امروزه شاهد هستیم که صنایع زیادی در اطراف ری مستقر هستند و این ظرفیتی دارد که می توانیم این محدوده را به "موزه میراث صنعتی ایران" تبدیل کنیم.


وی با اشاره به توسعه روز افزون ری گفت: لازم است با توجه به شرایط جدید ری،  نگاه جدیدی به این منطقه داشته باشیم و به همین دلیل است که در سند توسعه ای تهران، ری را محلی برای توسعه گردشگری و زیارت تعریف کردیم.

مسجدجامعی با اشاره به شکایت کارخانه سیمان از خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران گفت: نماینده شورا در راستای فعالیت نمایندگی مورد پرسش قضایی قرار گرفته و این اتفاق خوبی نیست و لازم است که هیات رئیسه وارد شود.


وی در بخش دیگری از تذکر خود با بیان اینکه شهرداری تهران بیش از 50 موزه دارد گفت: من خانه موزه ای را می شناسم که به اندازه انگشتان دو دست بازدید ندارد و در یک خانه موزه دیگر که اتفاقا با حناچی به آنجا رفتیم، دیدیم اصلا خانواده آن فرد دخیل در امورات نیستند؟پس لازم است درباره وضعیت موزه های تحت مدیریت شهرداری گزارشی ارائه شود، چراکه هر روز تعداد این موزه ها در حال افزایش است اما  نه تنها منشا تاثیر نیستند بلکه منشا دل مردگی و غفلت هستند.

وی تاکید کرد: باید اساسنامه ای برای وضعیت آشفته این موزه ها تهیه کنیم.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1078733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =