امضای تفاهم‌نامه همکاری واحد بوشهر با سازمان ملی استاندارد

مدیرکل استاندارد استان بوشهر در جلسه انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از نگارش و تهیه سالانه بیش از 100 استاندارد ملی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرحیم بهره‎مند مدیرکل استاندارد بوشهر در جلسه انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امید است با هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها ضمن شکوفایی توانمندی های هر دو مجموعه در رفع چالش های جامعه نیز اثرگذار بود.

محمدرحیم بهره‎مند با اشاره به اینکه اداره استاندارد با آغوش باز پذیرای دانشجویان و استادان در قالب برنامه های علمی است، توضیح داد: توانمندی های علمی در کنار مباحث اخلاقی و فرهنگی دانشگاه می تواند در تدوین استانداردهای ملی و بین المللی یاری رسان اداره استاندارد باشد.

وی با اشاره به نگارش سالانه بیش از 100 استاندارد ملی در استان بوشهر توضیح داد: استاندارد بوشهر سطح اول سرانه تدوین استانداردهای ملی کشور را به خود اختصاص داده است و این مهم با همکاری مراکز علمی میسر شده است و بی شک با گشوده شدن باب جدید تعاملات با دانشگاه آزاد اسلامی این عدد فراتر نیز خواهد رفت.

مدیر کل استاندارد بوشهر ابراز امیدواری کرد در قالب این تفاهم نامه، دانشجویان پیش از اشتغال، با حضور در مراکز صنعتی و اجرایی، ضمن آموختن آموزش عملی، آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را فرا گیرند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1078753

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =