خبر خوش کفاشیان برای بازنشسته‌ها:می‌توانید در انتخابات شرکت کنید!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: من می‌توانم در انتخابات شرکت کنم اما تمایلی ندارم. با برداشتن شرایط سنی موانع از بین رفته اما خودم مایل به حضور در فدراسیون نیستم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال خبر داد که شرایط سنی در برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال ایران برداشته شده است. هایلایت مصاحبه کفاشیان را در زیر می‌خوانید:

ما پیشنهادهای مدنظر فیفا را قبول کردیم. چیز مهمی هم نبود. مثلا گفته بود که سابقه فوتبالی مهم نیست و ما هم قبول کردیم. مهم این است که چه کسی در مجمع بیشترین رای را می‌آورد. یک زمانی می‌گفتند کفاشیان از دوومیدانی نباید به فوتبال بیاید اما الان فیفا می‌گوید مهم نیست.

مغز فیفا به این چیزها می‌رسد. من برای مملکت زحمت کشیده بودم و ۲۰ سال رئیس فدراسیون، معاون وزیر و دبیرکل کمیته ملی المپیک بودم و با سابقه ورزشی کاملی به فدراسیون آمده بودم. الحمدالله در نتیجه‌گیری هم بسیار موفق بودم و در کار مربیان دخالت نمی‌کردم که فلان کار را بکن یا این کار را نکن. ولی عده‌ای می گفتند کفاشیان فوتبالی نیست.

باید تا قبل از اتمام سال ۲۰۲۰ انتخابات برگزار شود و تیم مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال را تحویل بگیرد. قانون بازنشستگی هم شامل رئیس و دبیرکل است که کار اجرایی می‌کنند. بازنشستگان می‌توانند در هیات رئیسه حضور داشته باشند. شرایط سنی برداشته شده است.

من می‌توانم در انتخابات شرکت کنم اما تمایلی ندارم. با برداشتن شرایط سنی موانع از بین رفته اما خودم مایل به حضور در فدراسیون نیستم. در هرحال فیفا یک سال وقت داده تا فدراسیون فوتبال خصوصی شود و در این صورت بازنشسته‌ها می‌توانند برای ریاست فدراسیون هم اقدام کنند. در حال حاضر هم فقط  رئیس، دبیرکل و سمت‌های اجرایی شامل قانون بازنشستگی هستند.

انتهای پیام/

منبع:ایسنا

کد خبر: 1078775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =