صنعاء شهادت وزیر یمنی را تأیید کرد

وزارت کشور یمن خبر شهادت وزیر ورزش و جوانان این کشور را که امروز هدف حمله تروریستی قرار گرفت، تأیید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، وزارت کشور یمن مستقر در صنعاء، امروز سه شنبه تأیید کرد که «حسن زید» وزیر امور ورزش و جوانان این کشور در نتیجه حمله تروریستی جان باخته و به شهادت رسیده است. 

به گزارش شبکه خبری «المسیره» یمن، وزارت کشور این کشور (مستقر در صنعاء) ضمن تأیید شهادت این وزیر یمنی اعلام کرد «عناصر جنایتکار وابسته به متجاوزان [عربستان سعودی و امارات] وزیر ورزش را به شهادت رساندند. او در حال رانندگی و انتقال دخترش بود که به او شلیک شد و این حادثه به شهادت خودش و جراحت دخترش منجر شد».

در بیانیه وزارت کشور صنعاء آمده که «ترور حسن زید اقدامی جنایتکارانه و بخشی از طرح‌های متجاوزان برای زدن [و حذف] شخصیت‌ها و کادر نیروهای ملی یمن است. تحقیقات در جریان است و پیگیری امنیتی برای تحویل جنایتکاران به دست عدالت ادامه دارد». 

 صبح امروز (سه‌شنبه)، رسانه‌ها از ترور «حسن زید» وزیر ورزش و جوانان دولت یمن در صنعاء خبر داده بودند. الجزیره گزارش کرده بود که منابع محلی در این ارتباط گفته‌اند، عده‌ای تلاش کرده‌اند وزیر ورزش و جوانان را ترور کنند.

برخی منابع محلی یمنی گزارش داده بودند که وزیر یمنی در شهر «حده» در جنوب استان صنعاء (پایتخت) در حال رانندگی  بوده که یک فرد موتورسوار به او تیراندازی می‌کند.

شبکه «اسکای نیوز» نیز به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که چند فرد ناشناس به وزیر ورزش و جوانان یمن تیراندازی کرده‌اند که او به دنبال این اقدام ترور شده است.

منبع: فارس 
انتهای پیام/

کد خبر: 1078797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =