تأمین امنیت پایدار مرزها خط قرمز ماست

سیدعباس عراقچی با اشاره به اینکه مرزبانی در تأمین امنیت پایدار مرزها موفق عمل کرده است، گفت: تأمین امنیت پایدار مرزها خط قرمز ماست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در بازدید از نوار مرزی جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران در پارس‌آباد با اشاره به اینکه مرزبانی در تأمین امنیت پایدار مرزها موفق عمل کرده است، گفت: تأمین امنیت پایدار مرزها خط قرمز ماست و در این زمینه بررسی مشکلات مرزی اولویت اساسی است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اساسی این است که امنیت سدها و ابنیه‌ها و شبکه‌های آبی در نوارهای مرزی بررسی شود تا هیچ مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد و خوشبختانه مرزهای شمالی استان جزو امن‌ترین مرزهای کشور محسوب می‌شود که این یک موهبت بزرگ است.

عراقچی ادامه داد: بررسی امنیت این مناطق برای ما بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه بررسی مسائل و مشکلات موجود در این زمینه باید به صورت مستمر و دائم انجام و امنیت نوار مرزی بین ایران و آذربایجان به صورت مناسب بررسی شود.

وی در پایان با قدردانی از تلاش مرزبانی بیان کرد: تلاش مرزبانی در تأمین امنیت پایدار در مرزها بسیار شایسته تقدیر و قدردانی است و امیدواریم هر چه سریع‌تر اختلافات بین ارمنستان و آذربایجان خاتمه یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =