فرار رئال مادرید از شکست در شب برد منچسترسیتی، لیورپول و یاران طارمی

شب نخست از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱، شب گذشته (سه شنبه) با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در نخستین دیدار هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه A، تیم بایرن مونیخ در روسیه مهمان کراسنودار بود که در پایان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در دیداری نفس گیر و با نتیجه ۲ بر یک از سد حرییفش بگذرد. برای باوارایی‌ها دراین بازی، گورتزکا و جاشوا کیمیچ در دقایق ۱۴ و ۷۹ گلزنی کردند تا بایرن با دو برد و ۶ امتیاز در صدر این گروه بایستد. تک گل کراسنودار را هم میرانچوک در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند.  

در دیگر دیدار این گروه اتلتیکو مادرید در واندا مترو پولیتانو میزبان سالزبورگ اتریش بود که در پایان شاگردان سیمئونه موفق شدند در دیداری جذاب و در حالی که ۲ بر یک از حریف گمنام اتریشی عقب بود توانست با درخشش ژائو فیلیکس با حساب ۳ بر ۲ از سد مهمانش بگذرد تا با چهار امتیاز به رده دوم گروه صعود کند. برای اتلتیکو بورنته در دقیقه ۲۹ و بیلیکس در دقایق ۵۲ و ۸۵ گلزنی کردند. گل‌های سالزبورگ را هم اسزوبوسلای و بریشا در دقایق ۴۰ و ۴۷ به ثمر رساندند.

از گروه B نیز یک دیدار زودتر از سایر بازی‌ها آغاز شد که اینتر میلان در خانه تیم شاختار دونتسک به تساوی بدون گل رسید تا شاگردان کونته با کسب دومین تساوی متوالی همچنان در حسرت برد بمانند. شاختار هم با چهار امتیاز به رده نخست جدول صعود کرد.

در دیگر بازی مهم این گروه تیم رئال مادرید درحالی مهمان مونشن گلادباخ بود که پس از پیروزی شیرین در ال کلاسیکو، شاگردان زیدان امیدوار بودند تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه، شکست در هفته نخست برابر شاختار را به قراموشی بسپارند، اما کهکشانی‌ها با قبول دو گل از رقیب آلمانی در آستانه قبول دومین باختشان بودند، اما با تعویض‌های زیدان و حملات همه جانبه مادریدی ها، بالاخره در دقیقه ۸۷ قفل دروازه مونشن گلادباخ توسط کریم بنزما شکسته شد، اما این پایان کار نبود و سزجیو راموس با گلزنی در دقیقه ۹۳ کار را به تساوی کشاند تا رئال از شکستی دیگر فرار کند. پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان با کسب این تک امتیاز همچنان در قعر جدول گروه قرار دارد. برای میزبان هم مارکوس تورام در دقایق ۳۳ و ۵۹ گلزنی کرد.

از گروه C پورتو در ورزشگاه خانگی خود و در حالی که مهدی طارمی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد با دو گل ویرا و اولیویرا در دقایق ۱۱ و ۸۵ از سد المپیاکوس یونان گذشت تا با ۳ امتیاز پس از منچسترسیتی در رده دوم این گروه قرار بگیرد.

در دیگر دیدار، منچستر سیتی موفق شد در ادامه روند پیروزی هایش با نتیجه ۳ بر صفر از سد میزبانش مارسی فرانسه بگذرد. برای سیتیزن‌ها فران تورس در دقیق ۱۸، گوندوغان در دقیقه ۷۶ و استرلینگ در دقسقه ۸۱ گلزنی کردند. مارسی با این باخت از قعر جدول تکان نخورد.

از گروه D لیورپول موفق شد در آنفیلد برابر میتیلند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا شاگردان کلوپ با شش امتیاز به صدر این گروه تکیه بزنند. برای  لیورپول دیگو ژوتا در دقیقه ۵۵ محمد صلاح دردقیقه ۹۲ از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.  

در دیگر دیدار این گروه و در جدالی زیبا و نفس گیر آتالانتا با درخشش دوان زاپاتا در حالی که دو بر صفر از آژاکس عقب بود توانست با دبل زاپاتا در دقایق ۵۴ و ۶۰ از شکست خانگی فرار کند. برای آژاکس نیز تادیچ در دقیقه ۳۰ از روی نقطه پنالتی و لاسینا ترائوره در دقیقه ۳۸ گلزنی کردند.

سایر دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی امشب (چهارشنبه) برگزار می‌شود که در حساسترین بازی یونتوس میزبان بارسلونا است و در دیگر دیدارهای مهم منچستریونایتد به مصاف لایپزیش می‌رود و چلسی مهمان کراسنودار است.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی به ترتیب زیر است:

گروه A:

لوکوموتیو مسکو ۱ - بایرن‌مونیخ ۲

اتلتیکو مادرید ۳ - سالزبورگ ۲

گروه B:

شاختار دونتسک صفر - اینتر صفر

مونشن گلادباخ ۲ - رئال مادرید ۲

گروه C:

پورتو ۲ - المپیاکوس صفر

مارسی صفر - منچسترسیتی ۳

گروه D:

لیورپول ۲ - میتیلند صفر

آتلانتا ۲ - آژاکس ۲

انتهای پیام/

کد خبر: 1078857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =