مدعیان آزادی بیان و حقوق‌ بشر بویی از آزادگی و جوانمردی نبرده‌اند

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی اعلام کرد که اظهارات سخیف رئیس جمهور ضدبشر فرانسه نشان داد؛ آنان که دم از آزادی بیان و حقوق‌ بشر می‌زنند، هیچ بویی از آزادگی و جوانمردی نبرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی درپی هتک حرمت رئیس‌ جمهور فرانسه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: آنان که دم از آزادی بیان و حقوق بشر می‌زنند، چگونه به‌ پیامبر اعظم اسلام، عصاره اخلاق و خوبی‌های بشری توهین می‌کنند.؟ یرِیدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ «سوره صف، آیه ۸» آنان تصمیم دارند که نور خدا را با دهان‌های‌(و سخنان و افتراها) خود خاموش کنند، در حالی که خداوند کامل‌کننده نور خویش است، هر چند کافران ناخشنود باشند.

در ادامه بیانیه می‌خوانیم: اظهارات سخیف مکرون رئیس جمهور ضدبشر فرانسه نشان داد؛ آنان که دم از آزادی بیان و حقوق‌ بشر می‌زنند، هیچ بویی از آزادگی و جوانمردی نبرده‌اند. توهین این مقام حقیر فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم که خود عصاره اخلاق، خوبی‌ها و فضائل است بار دیگر نقاب از چهره ضدبشری مقامات اروپایی و آمریکایی برداشته و نشان داد که چگونه به‌ نام آزادی‌ بیان چهره کریه خود را پوشانده و اعمال پلید خود را بزک کرده و به خورد مردم می‌دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه مطرح شده است: حمایت رئیس جمهور فرانسه از اقدام موهن نشریه‌های فرانسوی به‌ بهانه آزادی عقیده حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری آنان در مقابل مکتب پیامبر اعظم(ص) و عصبانیت آنان از موج گرایش به اسلام است.

در این بیانیه تأکید شده است: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی هرگونه اهانت و بی‌احترامی به پیامبران الهی به‌ویژه خاتم آنان رسول مکرم اسلام را که پروژه‌ای شکست‌خورده اما شتاب‌دهنده به افول گریزناپذیر آمریکا و رژیم‌صهیونیستی به شمار می‌رود را محکوم کرده و اعتراض و خشم خود را ابلاغ می‌کند و با عزمی راسخ برای تبیین حقایق و روشنگری نقشه‌های شوم دشمنان برای عموم مردم برای هدایت جامعه، ثابت‌قدم بوده و از همه مسلمانان جهان می‌خواهد که با اعتراض همه‌جانبه خشم و نفرت خود را به این سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =