عرضه محصولات تحقیقاتی حوزه برق کشور در آبان ماه

نخستین رویداد (وبینار) ارائه محصولات تحقیقاتی شرکت‌های برق منطقه‌ای و شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور، به همت پژوهشگاه نیرو و با همکاری پارک علم‎و‎فناوری دانشگاه تهران روز سه‌شنبه، ۲۰ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در این رویداد مجازی، ۳۵ محصول منتج از تحقیقات شرکت‌های توزیع نیروی برق و شرکت‌های برق منطقه‌ای، به فناوران و شرکت‌های توانمند و فناور جهت سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی عرضه می‌شود و شرکت‌هایی که در این مرحله برای تجاری‌سازی این محصولات اعلام آمادگی کنند، حمایت‌های ویژه دریافت می‌کنند.

ارائه تسهیلات مالی تا سقف ۲,۰۰۰ میلیون ریال برای محصولاتی که نیاز به طرح و مطالعات تکمیلی دارند، ارائه تسهیلات مالی به میزان ۷۰ درصد سرمایه در گردش لازم برای ساخت و تولید محصول تا سقف ۱۰ میلیارد ریال برای محصولات آماده تجاری‌سازی، امکان مذاکره جهت اخذ قرارداد سفارش خرید از شرکت‌های توزیع استانی برای تمامی محصولات و امکان انعقاد قرارداد پوشش ریسک به وسیله پژوهشگاه نیرو به منظور خرید تعداد مشخصی از محصولات تولیدی از جمله این حمایت‌هاست.

هم‌چنین این رویداد بستر مناسبی را جهت تعامل و مذاکره میان شرکت‌های صنعتی و سازندگان با محققان و صاحبان محصول و ارائه‌کنندگان دانش فنی برای تجاری‌سازی محصولات فراهم خواهد کرد.

پژوهشگاه نیرو برای کاربردی شدن تحقیقات و گرایش پروژه‌های پژوهشی شرکت‌های برق به سوی رفع نیازها و مقتضیات صنایع و برخورداری صنایع برق و انرژی کشور از نتایج و دستاوردهای تحقیقاتی شرکت‌های برق، تفاهم‌نامه‌های تجاری‌سازی محصولات تحقیقاتی با شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع منعقد کرده است و این رویداد در راستای اجرایی کردن این تفاهم‌نامه‌هاست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر به سایت gsit.ir/cic مراجعه کرده و یا با شماره ۴-۸۸۲۲۰۷۰۰ داخلی ۱۶۷ و ۱۸۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =