مرگبارترین آزادراه های پایتخت کدام اند

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت مرگبارترین آزادراه های پایتخت که بیشترین تصادفات فوتی در آن انجام می شود را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت در گفتگو با شبکه پنج اظهار داشت: در ۶ ماهه اول امسال بیشترین تصادفات فوتی در بزرگراه آزادگان رخ داده است. می‌توان گفت ۱۶ درصد از کل متوفیان در تصادفات فوتی در بزرگراه آزادگان جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: رتبه دوم تصادفات مربوط می‌شود به بزرگراه امام علی (ع) که ۷ درصد از کل متوفیان در این بزرگراه جان خود را از دست داده اند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه فتح رتبه سوم را با ۶ درصد از تصادفات دارد. یعنی ۶ درصد از متوفیان در تصادفات منجر به فوت در این بزرگراه جان خود را از دست داده اند.

وی تصریح کرد: هنگامی که این تصادفات را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که علت اصلی تصادفات فوتی در این بزرگراه‌ها، تردد عرضی عابران پیاده بوده است.

مؤمنی در پایان گفت: یعنی عابر پیاده علت اصلی تصادفات است، چرا که به جای اینکه از پل عابر پیاده استفاده کند، از عرض بزرگراه برای تغییر مسیر استفاده می‌کند.
 

انتهای پیام/

کد خبر: 1078967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =