بارگذاری نماهنگ صهیونیستی علیه پیامبر اسلام (ص) در یوتیوب

در پی بارگذاری نماهنگی صهیونیستی در توهین به حضرت محمد (ص) در یوتیوب، رئیس لیست عربی مشترک در «کنست» در نامه‌ای رسمی خواستار حذف این نماهنگ شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، روزنامه «القدس العربی» نوشت، گروه موسوم به «لا-فامیلیا»(La familia) - که از هواداران تیم فوتبال «بیتار اورشلیم (قدس)» است- و به داشتن مواضع ضد عربی و اسلامی معروف است، نماهنگی در توهین به پیامبر اکرم (ص) در یوتیوب بارگذاری کرده است.

بر اساس این گزارش، در پی این موضوع «ایمن عوده» رئیس لیست عربی مشترک در «کنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) نامه‌ای اعتراضی شامل امضای تمام اعضای این لیست به مشاور قضایی کابینه این رژیم تحویل داده و خواستار تحقیق در این زمینه شد.

القدس العربی افزود، در نامه مذکور آمده نماهنگ پخش شده تعرض آشکار به پیامبر اکرم (ص) و جریحه‌دار کردن احساسات میلیون‌ها مسلمان است و باید تحقیقی گسترده درباره تولیدکنندگان این آهنگ انجام شود.

ایمن عوده افزود، در درخواستی رسمی از شرکت «گوگل» به عنوان مالک یوتیوب درخواست کرده، نماهنگ‌های گروه‌ یاد شده صهیونیست را که در توهین به پیامبر (ص) هستند، حذف کند.

وی گفت، شأن و منزلت پیامبر اسلام (ص) بالاتر از آن است و گروهی مثل لا-فامیلیا به آن تعرض کند، توهین به هر شخصیت دینی امری مردود است.

این اقدام در حالی انجام می‌شود که جهان اسلام این روزها به خاطر مواضع ضد اسلامی فرانسه شاهد تظاهرات اعتراضی است.

«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد، این کشور انتشار کاریکاتورهای موهن علیه حضرت محمد (ص) را متوقف نخواهد کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1078984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =