آسمان ایران اسلامی خط قرمز پدافند هوایی است/ دشمنان رویارویی با ایران را هرگز تجربه نکنند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آسمان ایران اسلامی خط قرمز ما است و در تمام نقاط کشور به هیچ وجه اجازه تعدی و تجاوزی در آسمان نخواهیم داد و دشمنان بدانند که با دفاع جانانه پدافند هوایی کشور مواجه می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (اسکانیوز)، امیر علیرضا صباحی‌فرد عصر امروز در بازدید از سامانه پدافندی مستقر در مناطق مرزی شهرستان اصلاندوز ضمن تمجید از آمادگی کامل، روحیه بسیار بالا و توجیه بودن با نوع ماموریت نیروهای پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: آسمان ایران اسلامی خط قرمز ما است و در تمام نقاط کشور به هیچ وجه اجازه هیچ تعدی و تجاوزی به آسمان ایران را نخواهیم داد و دشمنان بدانند که با دفاع جانانه پدافند هوایی کشور مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که بهترین سامانه‌های پدافندی در نقطه مرزی شهرستان اصلاندوز مستقر شده است، افزود: برای ما فرق نمی‌کند چه در نقطه مرزی و چه در عمق آسمان مقدس ایران، کلیه حرکات و سکنات ۲۴ ساعته بدون وقفه و بدون کوچکترین اشکال رصد و پایش می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور خود در شهرستان مرزی اصلاندوز ادامه داد: مرزنشینان ما مثل هشت سال دفاع مقدس دارای سعه صدر بوده و وظیفه پدافند هوایی رصد آسمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این‌جا هم این وظیفه را انجام می‌دهیم.

* دشمنان رویارویی با ایران را هرگز تجربه نکنند

صباحی‌فرد بیان کرد: پیام حضور ما به ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی این است که فرزندان شما در پدافند هوایی در هر نقطه از خاک کشور مستقر هستند و تا آخرین قطره خون جانانه در مقابل هرگونه تجاوز به حریم آسمان کشور دفاع خواهند کرد.

وی افزود: پیام ما به دشمنان این است که به هیچ‌وجه رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هرگز تجربه نکنید، چرا که در طول هشت سال دفاع مقدس و ۴۰ سال از انقلاب شکست خوردید و این برای شما درس عبرت است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به دشمنان در صورت تجاوز به کشور گفت: شاید ورودتان به خواست خود شما باشد، اما بدانید قطعا خروج‌تان دیگر در دست شما نخواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =