غرب بداند با توهین نمی‌توانند مانع از گسترش اسلام شود

شورای تبیین مواضع کشوری بسیج دانشجویی تصریح کرد: سردمداران تمدن ضدانسانی غرب بدانند که با توهین و تمسخر نمی‌توانند مانع از گسترش اسلام و مفاهیم بلند آن در جهان هستی شوند. بدانید که قرن آینده، قرن اسلام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (اسکانیوز)، شورای تبیین مواضع کشوری بسیج دانشجویی، در بیانیه‌ای با محکومیت اهانت رئیس‌جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام، تصریح کرد: امروز بر هر انسان آزاده و پاک طینتی واجب است که این اقدام توهین آمیز رئیس جمهور فرانسه را محکوم کند.

متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع کشوری بسیج دانشجویی که به ۳ زبان فارسی و فرانسوی و انگلیسی منتشر شده، بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذْ قَالَ عِیسَی ابْنُ مَرْیَمَ یَا بَنِی إِسْرَائِیلَ إِنِّی رَسُولُ اللَّهِ إِلَیْکُمْ مُصَدِّقًا لِمَا بَیْنَ یَدَیَّ مِنَ التَّوْرَاةِ وَمُبَشِّرًا بِرَسُولٍ یَأْتِی مِنْ بَعْدِی اسْمُهُ أَحْمَدُ ۖ فَلَمَّا جَاءَهُمْ بِالْبَیِّنَاتِ قَالُوا هَٰذَا سِحْرٌ مُبِینٌ

و یاد کنید زمانی را که عیسی پسر مریم گفت : ای بنی اسرائیل، من فرستاده خدا به سوی شمایم و تورات را که پیش از من بوده است تصدیق می کنم و شما را به پیامبری که پس از من می آید و نام او احمد است نوید می دهم. پس هنگامی که او (احمد) با دلایل و معجزات روشن به سویشان آمد رسالتش را تکذیب کردند و گفتند : این جادویی آشکار است. (صف/۶)

از زمانی که نور روشنی بخش دین اسلام به سرتاسر عالم هستی منتشر شد و پیامبر گرامی اسلام به مانند پدری دلسوز و مادری مهربان، جهان غفلت زده بشریت را در آغوش خود گرفته و غبار جهل و بت پرستی را از صورت آن پاک نمود، دشمنی مخالفین و معاندین با این انسان رفیع و عظیم شروع شد. دشمنان اسلام (که امروز آن را به صهیونیسم جهانی می‌شناسیم) همواره در دوره های مختلف در تلاش بودند تا نور این تفکر عظیم را خاموش کرده و اندیشه جامعه بشری را به تاریکی جهل و الحاد وارد کنند؛ این روحیه خباثت آلود تا به آنجا ادامه پیدا کرد که چندی قبل یک نشریه فرانسوی در توهینی آشکار به پیامبر اسلام، کاریکاتور این منجی عالم بشریت را منتشر کرد و مورد حمایت امانوئل مکرون، رئیس جمهور خبیث فرانسه نیز قرار گرفت.

حال در نهایت صراحت و همنوا با تمامی موحدان عالم هستی اعلام می‌کنیم که نشریه فرانسوی شارلی ابدو و رئیس جمهور هتاک کشور فرانسه، غلط اضافه کرده‌اند! سردمداران تمدن ضدانسانی غرب بدانند که با توهین و تمسخر نمی‌توانند مانع از گسترش اسلام و مفاهیم بلند آن در جهان هستی شوند. بدانید که قرن آینده، قرن اسلام است! بدانید این جهل که با پول و زور شما دنیاطلبان و جنایتکاران بر کشور های اروپایی سایه انداخته، زمانی فرو خواهد نشست و در آن زمان شما خواهید ماند و خشم ملت هایی که تار و پود صهیونیسم جهانی را به آتش خواهند کشید!

چه کسی می‌تواند اثبات کند که شما مدافع آزادی هستید؟ کیست که نداند بیش از ۶ میلیون مسلمان فرانسوی که قریب به ۱۰ درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند اجازه ظهور و بروز در فضای سیاسی ــ اجتماعی این کشور را نداشته و همواره در انتخابات ها تحریم شده اند؟ شما همواره در حق مفاهیمی به مانند «آزادی» جفا کرده اید و حال با وقاحت تمام و با بهانه واهی آزادی بیان به حضرت محمد(ص) و پیروان مکتب ایشان جسارت می‌کنید.

آگاه باشید ای جهانیان که با اخلاق ترین انسان جهان، مورد بی اخلاقی آشکار دنیای غرب قرار گرفته است؛ امروز بر هر انسان آزاده و پاک طینتی واجب است که این اقدام توهین آمیز رئیس جمهور فرانسه را محکوم کند.

سلام بر محمد(ص)؛ سلام بر پیامبر رحمتی که اینک آفتاب وجود با صفایش زمین و زمان را منور کرده است. والسلام.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1079019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =