1000دانشجو  در خوابگاه‌ دانشگاه تهران ساکن شدند

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از اسکان هزار دانشجو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها خبر داد و گفت: غذای دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها تامین می‌شود و به غذای دانشجویی یارانه هم تعلق می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران از توقف پذیرش دانشجویان جدید در خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: این کار با هدف جلوگیری از افزایش تعداد دانشجویان در خوابگاه‌ها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند براساس اولویت در خوابگاه‌های دانشگاه ساکن شوند و هم اکنون هم هزار دانشجو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال کاهش تعداد دانشجویان حاضر در اتاق‌ها، در خوابگاه‌های دانشگاه تهران ساکن هستند. همچنین دانشجویانی که از قبل در خوابگاه‌ها ساکن شده‌اند کماکان می‌توانند در خوابگاه ساکن باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به نحوه ارائه خدمات خوابگاهی به دانشجویان حاضر در خوابگاه در شرایط شیوع ویروس کرونا، گفت: غذای دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها تامین می‌شود و به غذای دانشجویی یارانه هم تعلق می‌گیرد.

حبیبا در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تامین غذای دانشجویان حاضر در خوابگاه‌های این دانشگاه به وسیله رستوران مکمل و رستوران سلف در ظروف در بسته و به صورت بسته بندی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =