طاهری جدی ترین گزینه برای مدیریت پرسپولیس

بنظر می رسد شانس علی اکبر طاهری برای جانشینی رسول پناه در مدیریت پرسپولیس بیشتر از سایر گزینه ها باشد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ با استعفای مهدی رسول پناه از سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، چالش انتخاب جانشین او از چند روز پیش برای سرخ ها آغاز شده است. در میان گزینه های زیادی که این روزها در محافل ورزشی مطرح می شود، دیروز به یکباره نام علی اکبر طاهری بعنوان جدی ترین گزینه وزارت برای مدیریت پرسپولیس مطرح شد.

از آنجایی که طاهری برخلاف سایر گزینه‌های مطرح شده، همیشه رابطه‌اش با وزیر ورزش را در بالاترین سطح نگه داشت، می‌تواند گزینه اصلی مدیرعاملی باشد.

او در تجربه قبلی خود در مدیریت پرسپولیس نشان داد که توانایی برقراری نظم در باشگاه را دارد. طاهری یک تجربه بزرگ به نام عبور از بحران ناکامی‌های برانکو و عدم نتیجه‌گیری این مربی در اوایل فصل پانزدهم را داشته و از آن تجربه به خوبی عبور کرد. اگر چه در ماجرای طارمی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس او یکی ازمقصرین اصلی پرونده بود. 

با توجه به اینکه قرار است امروز تکلیف مدیریت پرسپولیس روشن شود، باید منتظر ماند و دید آیا انتخاب طاهری محقق می شود و یا باز هم وزارت قصد غافلگیری دارد. اتفاقی که در این سال ها در انتخاب مدیر برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به وفور دیده شده است. 

کد خبر: 1079043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =