شورای تعامل دانشگاه و دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل شورای تعامل دانشگاه و دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: این شورا متشکل از معاون فرهنگی، معاون آموزشی، مدیر دانشجویی و 7 دانشجو است که به نمایندگی از دانشجویان با انتخابات به این شورا وارد می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، فرزاد جهان بین در نشست با دانشجویان عضو هئیت های مذهبی، کانون ها دانشجویی، بسیج دانشجویی، تشکل های دانشجویی و مدیران و سردبیران نشریات دانشجویی  دانشگاه آزاد استان هرمزگان با اشاره به نقش دانشجو در اداره دانشگاه افزود: به دلیل خلا موجود در نقش آفرینی دانشجویان در اجرای برنامه های دانشگاه، مصمم هستیم تا نقش و فعالیت دانشجویان را پر رنگ تر کنیم از این رو شورای تعامل دانشگاه و دانشجو در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به لزوم مهارت افزایی دانشجویان از  همه کانون ها و تشکل‌های دانشجویی خواست با برگزاری کلاس های آموزشی، هنری و... زمینه را برای مهارت افزایی فراهم کنند تا  علاوه بر بالا بردن تعداد کانون ها ، نشریات و... به بعد کیفیتی و تولید محتوا ی آن نیز توجه مضاعف شود.

معاون فرهنگی دانشگاه  با تاکید بر رعایت ضوابط تاکید کرد: همه وظیفه داریم در چارچوب قانون حرکت کرده و از برخورد سلیقه ای به شدت پرهیز کنیم.

وی در ادامه صحبت های خود، فعالیت های فرهنگی دانشجویی را بسترساز رشد دانست و تاکید کرد که شرایط چنین رشدی می بایست برای همه سلایق دانشجویی فراهم شود.  

پرسش و پاسخ با دانشجویان  پایان بخش این نشست دانشجویی بود.

انتهای پیام /  

کد خبر: 1079044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =