رئیس جمهور در خصوص اهانت به پیامبر باید موضع قاطعانه بگیرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: دانشجویان از دولت درخواست دارند تا در اقدامی حداقلی سفیر فرانسه در ایران را اخراج کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در چند سال اخیر روند اهانت به اسلام و مسلمانان توسط رسانه‌های غربی رو به گسترش بوده و هر بار اعتراض مسلمانان کشورهای اسلامی را در پی داشته است.

رضا رضائیان در گفت‌وگو با ایسکانیوز با اشاره به اینکه روند اهانت به قرآن مجید و پیامبر اسلام توسط رسانه‌های غربی رو به گسترش است، گفت: در چند سال اخیر  این اهانت‌ها بارها تکرار شده و متاسفانه به عادتی نادرست تبدیل شده است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور فرانسه به عنوان عالی‌ترین مقام این کشور از اهانت مجله شارلی آبدو به پیامبر(ص) آشکارا حمایت کرده که باعث هموار کردن مسیر برای اهانت‌های دیگر نشریات خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با بیان اینکه مجلات فرانسوی به اسم آزادی بیان اقدام به اسلام ستیزی می‌کنند، گفت: مقامات فرانسه در حالی از آزادی بیان صحبت می‌کنند که در این کشور حرف زدن در خصوص هولوکاست ممنوع است.

وی افزود: مسلمانان در فرانسه در خفقان سیاسی زندگی می‌کنند و حتی از داشتن حجاب نیز منع می‌شوند. در چنین شرایطی مقامات این کشور موضوع آزادی بیان را مطرح می‌کنند.

رضائیان با اشاره به اینکه دولت و دستگاه دیپلماسی موضع‌گیری مناسبی در مقابل اهانت به اسلام توسط غرب بروز نمی‌دهد، گفت: رئیس جمهور به عنوان مسئول دولت باید موضع قاطعانه‌ای بگیرد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره خواسته مردم و جریان دانشجویی از دولت مطرح کرد: دولت در اقدامی حداقلی باید سفیر فرانسه در تهران را اخراج کند.

وی با بیان اینکه ایران و جهان اسلام نباید منفعلانه عمل کنند و باید حالت بازدارنده داشته باشند، گفت: غرب باید متوجه شود که اگر به اسلام توهین کند با عکس العمل کشورهای اسلامی مواجه می‌شود. نباید به گونه‌ای باشد که غرب هر اهانتی انجام دهد و بی‌پاسخ بماند.

به گفته رضائیان؛ متاسفانه دولت در این هفت سال اقدام بازدارنده‌ای در مقابل اهانت‌های غرب به اسلام انجام نداده و حتی این پالس را به غرب داده که توهین‌های آنها بی‌پاسخ می‌ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =