سامانه ارسال درخواست الکترونیک دانشگاه آزاد جایگزینی برای مراجعه حضوری

مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاداسلامی تأکید کرد: سامانه ارسال درخواست الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی جایگزینی جهت مراجعات نکردن حضوری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ به اطلاع شرکت کنندگان آزمون‌های سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی (دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، سراسری) و دوره‌های بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان می‌رساند جهت حفظ سلامتی داوطلبان و با توجه به بیماری کرونا از مراجعه حضوری به مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی خودداری کنید.

جهت ثبت درخواست الکترونیکی و ثبت اعتراض به سامانه http://sede.iau.ac.ir مراجعه کرده و درخواست خود را همراه با مستندات لازم ( ازجمله کارنامه) ثبت کنید.

نکته قابل ذکر در ثبت درخواست الکترونیکی اعلام نوع آزمون و درج اطلاعات کامل فردی و آدرس و تلفن است. به درخواست‌های فاقد اطلاعات فردی و آدرس پاسخ داده نمی‌شود.

تذکر مهم: این سامانه جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواست‌ها است. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون‌های فوق و دوره‌های بدون آزمون، از طریق تلفن گویای 4743_021 و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس http://faq.azmoon.iau.ac.ir سوالات خود را مطرح نمایید تا کارشناسان راهنمایی و پاسخ دهند و از مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079068

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =