توهین به پیامبر اسلام نشانه‌ پوچی آزادی بیان در غرب است

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر در بیانیه‌ای تاکید کرده است: از نشانه‌های پوچ بودن شعارهای آزادی در غرب این است که همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند تردید در هولوکاست جرم بوده، اما اهانت پیامبر بزرگ اسلام آزادی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، بسیج اساتید، دفتر فرهنگ اسلامی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: با طلوع انقلاب اسلامی ایران نهال مبارزه با استکبار شکوفه زد و در این میان ۱۳ آبان به دلایل سه‌گانه تبعید امام راحل در سال ۱۳۴۳ و کشتار دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ به نام روز مبارزه با استکبار نام گرفت.

در این بیانیه عنوان شده است: این مبارزه با استکبار ۴۰ سال ادامه یافت و امروز پس از ۴۰ سال دستاوردهای فراوانی داشته است. اولاً برای ملت‌های  آزاده جهان معلوم شده که شعار دموکراسی و آزادی که آمریکا و اروپا از آن دم می‌زنند حرف بی پشتوانه‌ای بیش نیست. 

در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون در آستانه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ پوچ بودن این شعارها با عملکرد حماقت‌آمیز رئیس جمهور فرانسه بیش از پیش نمایان شده است. از نشانه‌های پوچ بودن شعارهای آزادی در غرب این است که همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند تردید در هولوکاست جرم بوده، اما اهانت پیامبر بزرگ اسلام آزادی است.

در این بیانیه تأکید شده است: ثانیاً مردم دنیا به‌خصوص مردم آمریکا بیش از پیش نسبت به واقعیت حکام این رژیم آگاه شده‌اند. این را می‌توان از تظاهرات اخیر آنها در ماجرای قتل جرج فلوید و موارد مشابه آن فهمید.

در این بیانیه بیان شده است: ثالثاً استقامت مردم انقلابی ایران اسلامی از هر زمان دیگری بیشتر شده است، چراکه زوال دولت‌های مستکبر را به خوبی مشاهده می‌کنند. امروز عظمت انقلاب اسلامی ایران برای مردم دنیا آشکار شده است، به طوری که حتی مستکبران نیز نمی‌توانند عظمت نظام اسلامی را پنهان کنند.

در این بیانیه افزوده شده است: به همین دلیل شاهدیم که بحث از جمهوری اسلامی ایران و مذاکره با آن نکته محوری و اساسی مناظره‌های انتخاباتی آمریکاست و این نیست جز به خاطر عظمت این نظام اسلامی، هرچند استکبار جهانی سعی می‌کند با ابزارهای رسانه‌ای متنوع خود این نظام را کوچک جلوه دهد و البته مردم ما هرگز فریب جنگ رسانه‌ای دشمن را نخواهند خورد.

در این بیانیه تشریح شده است: امروز تقابل جبهه حق و باطل به اوج خود رسیده و با جسارت حماقت‌آمیز مکرون به وجود نازنین پیامبر  اسلام صلی‌الله و علیه و آله و سلم این تقابل بیشتر آشکار شده و پرده از چهره فریب و نفاق این مدعیان حقوق بشر کنار زده است.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: حقانیت نظام اسلامی ما آشکارتر شده است، البته این هنوز از نتایج سحر است. آن وقتی طلوع خورشید انقلاب اسلامی به طور کامل خودنمایی خواهد کرد که هیمنه آمریکا و ایادی حقیر آن‌ در منطقه و جهان به طور کامل بشکند و مردم جهان با حقیقت شعارهای انقلاب اسلامی ایران بیشتر آشنا و جهان شاهد طلوع  خورشید با عظمت ولایت کبری و آغاز تمدن معنوی و الهی اسلام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =