اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) موجب تأسف هر انسان موحدی است

معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در بیانیه‌ای آورده است:اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم و قرآن کریم، موجب تأسف و تأثر عمیق هر انسان آزاده و موحدی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در محکومیت اقدام وقیحانه و جسارت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله و علیه و آله و سلم بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم و قرآن کریم موجب تأسف و تأثر عمیق هر انسان آزاده و موحدی است.

در این بیانیه تصریح شده است: این روزها شاهد بدترین نوع کینه‌توزی دشمنان نسبت به جامعه اسلامی و نبی مکرم اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم و قرآن کریم هستیم، از این رو عده‌ای انسان‌های بی‌خرد و کج‌اندیش با تحریک دست‌های پشت‌پرده آمریکایی و صهیونیستی به خیال خام خود بر این باورند که می‌توانند با اهانت به این مقدسات مسیر حق و بیداری انسان‌ها را به نفع خود تغییر دهند.

در این بیانیه عنوان شده است: مسلمانان بلکه همه عقلای جهان این عمل وقیحانه دولت و رئیس جمهور فرانسه را محکوم کرده و همگان یک صدا می‌گویند: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

انتهای پیام/

کد خبر: 1079083

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =